The Diary Game - Better Life || A Day İn Çanakkale Vol1

in Steemit Türkiye2 years ago

Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba sevgili Steemit Türkiye halkı! Burada sizlerle bir günümden bahsetmeyeli epey olduğunu fark ettim ve hemen bilgisayarımın başına oturdum. E o zaman başlayalım. Çanakkale'de bir günüm!🤭

Bayramın ikinci gününün sabahı yola çıktık. O gün İstanbul çok yağışlıydı, yağmur eşliğinde otogara geçtik (otogara bizi amcam bıraktı.) 15 20 dakika otobüsümüzü bekledikten sonra binip yerlerimize geçtik. Benim koltuğum cam kenarındaydı bu yüzden yol boyunca şarkı dinleyip dışarıyı izledim. Ara ara da koltuğumun önündeki ekrandan oyun oynadım (sudoku, hafıza kart oyunu, araba sürme vs.) 😁 8-9 saat sürdü yolculuğumuz, normalde daha kısa ancak otobüs hemen hemen geçtiğimiz her otogarda durup yolcu aldığı için olması gerekenden uzun sürdü. Yolculuk sırasında çay, kahve ve bisküvi ikramı oldu ancak ben midem bulanmasın diye sadece bir paket bisküvi aldım. Ara ara yan koltukta oturan anne ve babamla sohbet ettik. Hepimiz dayım ve ailesini göreceğimiz için çok heyecanlıydık. Çanakkale'de onların yazlığı var biz de elimizden geldiğince her yaz onların yanına gitmeye çalışıyoruz.

Çanakkale'de bulunan otogara vardığımızda dayımın arabayla bizi almaya gelmiş olduğunu gördük. Yazlıkları Çanakkale merkezde değil Geyiklide arada hemen hemen 1 saatlik bir yol var. Dayımla sarılıp arabaya bindik ancak bir de ne olsun araba çalışmadı bir türlü 🤦‍♀️ Yaklaşık 10 dakika çalıştırmayı denedi babam ve dayım ancak çalışmadı. Dayım hemen yengemi aradı arabayla gelip bizi alması için. Yengem geldikten sonra annem ve ben onun arabasına binip yola koyulduk, babam ve dayım diğer arabayla gelmeye çalışacaklarını söylediği için onları orada bıraktık. Yazlığa ulaştığımızda kuzenlerim ile de sarılıp özlem giderdik. Yaklaşık yarım saat sonra dayım ve babam da geldi. Saat 4-4.30 gibi oraya vardığımızdan gün bitmiş sayılırdı o yüzden pek bir şey yapamadık sadece kuzenlerim ve ben hazırlanıp çay bahçesine geçtik. Yaklaşık 1 yıldır görüşmediğimiz için konuşulacak çok konu birikmişti bu yüzden kahve ve tatlılarımızı söyleyip hemen koyu bir sohbete daldık. Hava karadıktan bir iki saat sonra eve geri döndük.

photo_2022-07-20_22-45-51 (2).jpg

Eve döndüğümüzde ailelerimizin terasta hep beraber oturup çay eşliğinde sohbet ettiklerini gördük. Üstümüzü değiştirip biz de hemen çaylarımızı kapıp sohbete dahil olduk. Geç saatlere kadar orada oturduktan sonra herkesin uykusu gelince vedalaşıp yattık. Ayrılmadan önce yarın denize gitme planı yaptık. 😊🌅

11 12 gibi herkes uyandığında güzel bir kahvaltı yaptık. Uzun bir kahvaltı faslından sonra sofrayı toplayıp deniz için hazırlandık. Sonrasında arabayla yazlığa 10 15 dakika uzaklıktaki Geyikli sahiline geçtik.

photo_2022-07-21_11-08-21 (2).jpg

Oturmak için yer ararken a haberin kameramanını ve spikerini sahili çekerken gördük. O gün sahil çok kalabalıktı onlar da bu yüzden gelmiş olmalılar. Güzel bir yer bulduktan sonra masamızı, şemsiyemizi ve sandalyelerimizi kurup oturduk. Dürüst olmak gerekirse ben havuz insanıyım denize hiç girmedim desem yalan olmaz ara ara ayaklarımı ya da biraz daha ilerleyip bacaklarımı soktum serinlemek için. Benim dışımda herkes bolca yüzdü. Ses bombasıyla şarkı açıp denizi izlemekte oldukça eğlenceliydi benim için. Akşama doğru gitmemize yakın dayımın ayağını kaya balığı soktu. Hepimiz çok endişelendik. Dayım ve babam arabaların biriyle hemen acile geçti biz kalabalık yapmamak için onlarla gitmeyip eve geçtik. Yatım saat bir saat sonra dayım ve babam geldiler dayımı iyi görünce hepimiz çok sevindik. Sadece üstüne basınca ağrıdığını söyledi. Daha sonra hep beraber akşam yemeği yedik akşam yemeğinden sonra ise yine çay merasimi yapıp günü sonlandırdık.

Çanakkale'deki ilk günüm böyleydi uzun bir tatil olduğu için daha çok postum var devamını yakın bir zamanda atacağım onu da okumayı unutmayın 😊

(Postta kullanılan resimler bana aittir.)

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

Curated by @ispin

Canım elifim 💕

Nadide teyzemm 💞💞

Çanakkale çok güzel bir şehir.Dayınıza da geçmiş olsun.İyi tatiller.

Evet kesinlikle katılıyorum denizi çok temiz ve gezilmesi gereken çok yeri var. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için😊