[EN/PL] Actifit Raport #2 - 06.08.2019

in #actifit5 years ago (edited)

En

Today I finally managed to set up the Actifit application, which already normally charges my steps.

It is true that the application has been running correctly since the afternoon, but I managed to do a little over 5000 steps. I think it's a little too little, but in the next reports there will certainly be more.

The picture above shows Potsdamer Straße in Ludwigsfelde, and above it there is a highway No. 10 (Berliner Ring).

See you in the next Report 😉


PL

Dzisiaj w końcu udało mi się ustawić prawidłowe działanie aplikacji Actifit, która już normalnie nalicza moje kroki.

Co prawda aplikacja dIala prawidłowo od popołudnia, ale udało mi się zrobić trochę ponad 5000 kroków. Myślę, że to trochę za mało, ale w kolejnych raportach na pewno będzie więcej.

Powyższe zdjęcie przedstawia ulicę Potsdamer Straße w Ludwigsfelde, a nad nią znajduje się autostrada nr 10 (Berliner Ring).

Do zobaczenia w następnym raporcie 😉

5039
Walking

Sort:  

Powoli i wszystko będzie śmigać, ja też czasami miałem problem z apką, ale od jakiegoś czasu działa bez zarzutów. Na wieczór proponuję małe niemieckie !BEER

Troche się powkurzałem, ale wyszło na dobre. Teraz postaram się regularnie dodawać raporty i oczywiście z dużo większą ilością kroków 😉

Dzięki za piwko!!! Twoje zdrowie 🍻

Posted using Partiko Android

To view or trade BEER go to steem-engine.com.

Hey @baro89, here is your BEER token. Enjoy it!

Ja też miałem małe problemy techniczne z tą apką, zwłaszcza po aktualizacji bodajże do wersji 0.5.4 na początku tego roku, bo raz zliczała kroki, raz nie (a wcześniej wszystko działało OK). Po ostatniej aktualizacji do wersji 0.6.2 czasami zdarzało się, że telefon samoczynnie wyłączał program przez co traciłem trochę kroków. Dziś tak testowo wróciłem do apki i nie było problemów.

Jak to mówią, małymi kroczkami byle do przodu. Najlepiej robić codziennie w przedziale od 5000 do 10k. Actifit wynagradza minimalnie za 5k kroków i maksymalnie za 10k, więc robienie więcej kroków na siłę się nie opłaca. Przynajmniej załapałeś się na minimalną nagrodę od Actifit :)

O nagrodach nawet nie wiedziałem, ale zwykle około 10k mi wychodzi, chyba że coś extra się zrobi, to wtedy więcej.

U mnie też raz liczyło a raz nie i dopiero jak ręcznie wymusiłem w ustawieniach telefonu działanie w tle, tak działa jak ta lala. Z chęcią potestuję tę aplikacja, szczególnie, że miałem już ją rok temu, ale nie wiedziałem jak naprawić ten problem nie naliczania kroków i dałem sobie spokój. Teraz wróciłem i będę działał 😁

Posted using Partiko Android

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 27.75 AFIT tokens for your effort in reaching 5039 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.27% upvote via @actifit account.
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29