Actifit Report 2019#249

in #actifit5 years ago (edited)

Dzień rozpoczął się i skończył przygodą wulkanizacyjną. Rano pojechałem na umówiony montaż nowych opon, które zamówiłem w belgijskiej wersji "oponeo.pl" z dostawą do jednego z zakładów wulkanizacyjnym. Pierwsze zdziwienie było, gdy dzwoniłem, żeby się umówić na montaż, gość powiedział, żeby mu przysłać adres to on przyjedzie do mnie i zrobi to na miejscu. Przyznam, że bardzo się zdziwiłem taką możliwością, ale stwierdziłem jednak, że wolę przyjechać do niego do warsztatu. Wbiłem adres do nawigacji i ruszyłem, gdy dojechałem na miejsce okazało się, że nie ma tam żadnego warsztatu, a jedynie przed domem stoi furgonetka z całym zestawem wulkanizacyjnym na pace i to na tej furgonetce monter zrobił wszystko, czyli równie dobrze mógłby przyjechać do mnie.

Na koniec wyniknął problem z utylizacją starych opon, gdyż on, żeby je ode mnie odebrać potrzebuje faktury zakupu nowych, ja takowej nie dostałem, zadzwoniłem więc na infolinię belgijskiego sklepu w którym kupiłem opony. Najpierw musiałem przebrnąć przez automatyczną sekretarkę po francusku i po niderlandzku, ale za chwilę zgłosiła się konsultantka, po francusku niemal bez akcentu, ale po imieniu poznałem, że może to być rodaczka, więc dalej kontynuowaliśmy po polsku. Niestety okazało się, że faktura zostanie dostarczona w ciągu dwóch tygodni, więc nie mogłem zostawić opon w warsztacie do utylizacji, będę musiał jechać do centrum recyklingowego co na bank skończy się kolejnymi przygodami.

DSC_0772.JPG

Po południu tak bardziej z musu niż z ochoty wyszedłem na rower, chciałem przejechać około 25-30 km spokojnym tempem, tak bez fajerwerków. Ale po kilku kilometrach złapałem dość dobre, równe tempo, a na dodatek dzisiejsza trasa najeżona była segmentami STRAVY, na których nie zamierzałem się oszczędzać, nawet nie wiem kiedy pojawiła się na liczniku średnia prędkość powyżej 30 km/h. Skoro już się pojawiła to postanowiłem zrobić wszystko, żeby utrzymać taką średnią do końca. Niestety na około 2,5 km przed domem złapałem gumę, choć było to jak eksplozja, gdyż opona nagle zasyczała i za chwilę pękła z hukiem. Nie mogłem więc kontynuować jazdy musiałem najpierw naprawić awarię, wymieniłem dętkę, ale opona jest przecięta na długości około 1,5 cm na wylot, napompowałem dętkę tylko tak, żeby wrócić bezpiecznie do domu, zbyt duże ciśnienie mogłoby rozerwać oponę do końca. Przed kolejną jazdą rowerem, będę musiał wymienić oponę, bo na tej to bałbym się jeździć tak jak mam w zwyczaju.

DSC_0775.JPG

Jutro po kilku dniach wolnego powrót na krótko do pracy, podczas przerwy na lunch planuje pobiegać, ale tym razem będzie to spokojny bieg.

My 2019 stats: total distance 4621,46 km (+ 50,26 km)

SportDistanceDifference
Walking1887,13 km(+ 7,23 km)
Cycling2129,85 km(+ 43,03 km)
Running552,80 km
Rowing30,72 km
Elliptical20,96 km

screenshotconnect.garmin.com2019.09.09203405.jpg

screenshotconnect.garmin.com2019.09.09203424.jpg

***

Current Actifit User Rank:
55.00 (+1.01)
Current AFIT Balance:
64910,16
Current AFITX Balance:
10,1

Don't stop me now! Keep going!

Link do postu "Actifit dla Bystrzaków" w którym opisuję krok po kroku jak zacząć aktywne życie z aplikacją @actifit, polecam lekturę zainteresowanym.

Polecam korzystanie z Discorda społeczności Actifit https://discord.gg/BFk3NV, gdzie codziennie w nieregularnych porach organizowane są konkursy, które polegają na poświadczeniu zakupu w czasie trwania konkursu (zwykle około 20 min) 100 tokenów AFIT oraz posiadania co najmniej 1 AFITX, gdy spełni się te dwa warunki, pod postem o konkursie umieszcza się screeny poświadczające i link do ostatniego swojego postu z aplikacji Actifit. Jeżeli warunki zostały spełnione to post ten zostanie 'podbity' 100% głosu z konta actifit.reward, wartość głosu to około 0,30$, więc warto się schylić i podnieść :) A co zrobić z kupionymi tokenami AFIT? Ja natychmiast odsprzedaję te tokeny, czasami jeszcze w czasie trwania konkursu, po zrobieniu screenów z zakupu, w tym czasie zdarza się, że cena idzie w górę, więc można jeszcze na tym zyskać.



32190
Cycling, Daily Activity, Walking

Sort:  

No to ładna przygoda😀 mnie denerwują automatyczne sekretarki. Zanim się przebije mija dużo czasu😀

Oj tam, jak ładna to można stracić ten czas :D
$trdo

Comments can not get TRDO reward!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 69.0025 AFIT tokens for your effort in reaching 32190 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.91% upvote via @actifit account.
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25