Actifit Report 2019#275

in #actifit4 years ago

Miałem wczoraj wolną sobotę, nie tylko od pracy, ale również moja żona z córką ruszyły na babskie zakupy zostawiając mnie samego sobie, co mnie tak zaskoczyło, że nie wiedziałem co zrobić z wolnym czasem. Myślałem, żeby pojechać gdzieś na spacer po lesie, tylko nie miałem pomysłu gdzie, aż tu nagle znalazłem informację, że z położonego około niedaleko La Louviere startuje o 13 wyścig kolarski Tour de l’Eurométropole.

0906.jpg

Główną atrakcją wyścigu na trasie z La Louviere do Tournai – pierwszej stolicy państwa Franków, był "mistrz świata w kolarstwie Mads Pedersen, który tym wyścigiem debiutował w tęczowej koszulce mistrza świata. Pedersena wymieniano w gronie faworytów ze względu, że rok temu wygrał ten wyścig. Niestety zbyt późno zorientowałem się, że ten wyścig jedzie niedaleko mnie, niedałbym rady zdążyć na prezentację ekip kich w La Louviere czego żałuje, bo mogła być okazja na fotkę z mistrzem lub autograf Duńczyka. W wyścigu też starowała polska ekipa kolarska CCC Team z Kamilem Gradkiem i Jakubem Mareczko, natomiast w ekipie Leopard Pro Cycling jechali Szymon Rekita i Filip Maciejuk.

0907.jpg

Ustawiłem się około 100 metrów przed ostrym startem, gdzie kolarze jechali jeszcze w zwartej grupie, jednakże wśród nich wypatrzyłem tęczową koszulkę Pedersena, nie było to szczególnie trudne, gdyż przejechał tuż pod moim nosem (ten oznaczony strzałką).

0908.jpg

Kiedy już nacieszyłem oczy peletonem kolarskim to ruszyłem w drogę powrotną do samochodu okrężną drogą wzdłuż kanału, a przy okazji, że już byłem w La Louviere to nie mogłem odpuścić okazji, żeby zajrzeć do specjalistycznego sklepu piwnego w centrum. Ale o tym co tam kupiłem to może innym razem.

0916.jpg

My 2019 stats: total distance 5020,39 km (+ 8,98 km)

SportDistanceDifference
Walking2049,27 km(+ 8,98 km)
Cycling2243,90 km
Running675,54 km
Rowing30,72 km
Elliptical20,96 km

***

Current Actifit User Rank:
55.00 (+1.01)
Current AFIT Balance:
68286,943
Current AFITX Balance:
10,1

Porady:

  • Link do postu "Actifit dla Bystrzaków" w którym opisuję krok po kroku jak zacząć aktywne życie z aplikacją @actifit, polecam lekturę zainteresowanym.

  • Polecam korzystanie z Discorda społeczności Actifit https://discord.gg/BFk3NV, gdzie codziennie w nieregularnych porach organizowane są konkursy, które polegają na poświadczeniu zakupu w czasie trwania konkursu (zwykle około 20 min) 200 tokenów AFIT oraz posiadania co najmniej 2 AFITX, gdy spełni się te dwa warunki, pod postem o konkursie umieszcza się screeny poświadczające i link do ostatniego swojego postu z aplikacji Actifit. Jeżeli warunki zostały spełnione to post ten zostanie 'podbity' 100% głosu z konta actifit.reward.

  • @costanza poświęcił swój cenny czas do stworzenia kolekcji darmowych obrazów, które mogą być wykorzystane przez każdego, aby ich raporty actifit wyglądały dużo lepiej przy minimalnym nakładzie pracy. Polecam skorzystać, gdy nie macie własnych ciekawych grafik.

Don't stop me now! Keep going!



17554
Daily Activity, Walking

Sort:  

Niezły peleton. Ja czekam na relacje z zakupów😁

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 67.0025 AFIT tokens for your effort in reaching 17554 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 1.03% upvote via @actifit account.
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76