Pelmelové povídánísteemCreated with Sketch.

in #actifit4 years ago (edited)

Dopoledne mi blbnul Actifit. Nepřičítal. Nastavil jsem si tu agresivní variantu čehosi... Možná, že dřív nastavená byla a vypadlo to... Nebo prostě nevím. Pak to začalo načítat normálně. Ale žere to proud z baterky...

A když už jsem v tom nastavení byl, tak jsem si i tam dal 100% do Steempoweru. Ušetřím tím jeden krok. Co teď nemá cenu kupovat roboty...

Neměl jsem dnes moc času na nic. Ostatně, všichni něco děláme... A občas by byl i ten čas. Ale pak zas nebyla chuť, nálada, síla...

Přemýšlel jsem chvíli o Drugwars. Vadí mi, že jsme jen vykrmující se kořistí pro La Piovra. I když to je vlastně jen jeden hráč... Až se mu zachce a bude to pro něj výhodné, sestřelí nás. A nic s tím nenaděláme. Těžký je život domácích zvířat chovaných pro maso.

Drugwars. No... Hraju si po svém. Opticky se prokousávám výš a výš. Přitom mám jen docela malou armádu. Spíš stovky než tisíce... Na úroveň jobů 1 - 5 mi to ale stačí. Asi začnu posilovat armádu... Abych La Piovru aspoň čkrábal v krku, až mě budou jíst.

No a taky mi vadí, a sám to dělám také, že vidím, že se u mě objevil nějaký komentář. Rozkliknu ho a... Pivo a už bezcenný Trdelník. No, samozřejmě, díky, i když to velmi časo neprojde. (Kdy ano a kdy ne, to jsem u piva ještě nepochopil.)Tak to by stačilo podívat se pod článek. Ale. Co když mi někdo něco napsal pod starý článek? Tak začnu k tomu bezcennému trdelníku a asi jen zatím cennému pivu přeci psát komentáře.

Komentáře... Kdyby fungoval SNAX, byly by komentáře fajn... Ale SNAX je asi ve hvězdách a možná, že už na vždy mimo.

No a jakmile dopíšu tenhle Actifit report, tak ho dám na Discord, abych si tím řekl o Smajlíky. A přitom naházím smajlíky všem, kteří tam něco vystavili od mého minulého článku. Kterýžto postup doporučuji.

Zítra se pustím do spekulací na S-E. V řádu jednotek steemu. Tuhle metodu "výdělku" jsem nějak upozadil.
Tak dobrou noc!


10019
Daily Activity

Sort:  

!trdo
!BEER
!COFFEEA

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.40447800 TRDO & @jjprac got 0.26965200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Command accepted!

Congratulations @bucipuci, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04833000 TRDO & @bucipuci got 0.03222000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @xlisto, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04419000 TRDO & @xlisto got 0.02946000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Command accepted!

Tak úplně ovce nejsme to už by jsme byli... přecijen moje army by mu okousla ta ktřetinu té jeho a do toho se mu nechce...
a začal jsem staět hodně třeba 50M army za den ale budu si muset udržet rank 2 i když možná to vzdám a postavím armádu abych nemusel řešit jejich útoky a mohl pak zas v klidu stavět :)
A popravdě jestli dojde ke střetu s nima tak tu svojí armádu objetuju a pak už tu hru přestanu hrát tak hodně jako teď páč mě to už neba... a dwd token je zatím dost bezcenej... možná bych stím sekl úplně :) A začal zas dělat něco jinného :)
!BEER
!trdo

Congratulations @petrvl, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.00066600 TRDO & @petrvl got 0.00044400 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!BEER
!trdo ikdyž desetinky no 🤔

Posted using Partiko iOS

Congratulations @rullicky, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.02095200 TRDO & @rullicky got 0.01396800 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!trdo

Já začínám mít pocit, že toho týpka ještě v drug wars celkem potrápíme :)

No, uvidíme. Napadlo mě, jestli není spřízněný s tvůrci... Že proto hraje tak dobře, že má inside informations. On si tady možná časem na plný plat přijde. Samozřejmě, ryze česká úvaha.

Command accepted!



Hey @bodie7, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @krakonos, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @krakonos, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 57.15 AFIT tokens for your effort in reaching 10019 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.62% upvote via @actifit account.
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70391.42
ETH 3572.68
USDT 1.00
SBD 4.74