Něco na mě leze...steemCreated with Sketch.

in #actifit5 years ago (edited)

Syn a žena smrkají. Já nic. Ale byl jsem jen na nákupech a začaly mě ukrutně bolet nohy. Celý si připadám takový těžký, bez nálady. Podzimní deprese začíná střídat jarní únavu...

Podzim je fajn, když nikam nemusíte. Když máte krb, nebo kamna, zásobu knih a alkoholu. A hlavně, jak jsemuž napsal, když nikam nemusíte. Těším se do přečasného důchodu... Ještě devět let.

Pak si budu jezdit po vlastech českých, fotit, psát články na Steemit, mít zapnutý Actifit... Jitě mi to vydělá na cestovní náklady. Za devět let už bude steem určitě přes 10 USD...

Ale zpátky na zem. Tenhle článek píšu v aplikaci Actifit. Za otevření článku dávají 3 Afity. To je tisícka ročně, to jsou 2 steemy, neboli 6 korun... Když jsem v tom přepočítávání. A někde to napsat stejně musím. Z mobilu pošlu blábol. Pak ho upravím.

Chtěl jsem dnes vlézt pod auto, abych definitivně přidrátoval tu upadlou vanu pod moterem. Ale nechtěl jsem se dorazit. Vlhko a zima. Prý ještě bude teplo... Tak snad zdrátuji později a napíšu nějaký ten optimistický článek.


7353
Daily Activity, Play with kids/grand kids

Sort:  

!BEER !trdo

Upřesním actifit. Je to jen za editaci v jejich prostředí a jen jednou na každý post.



Hey @xlisto, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Congratulations @xlisto, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04303800 TRDO & @xlisto got 0.02869200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Ano, je to tak. Nenapsal jsem to výslovně.
!BEER

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.39601800 TRDO & @jjprac got 0.26401200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @bucipuci, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04698000 TRDO & @bucipuci got 0.03132000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @bodie7, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.01303200 TRDO & @bodie7 got 0.00868800 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Jsem taky nachcípaná, takže to chápu. Každopádně slibují, že bude ještě teplo, tak se taky těším :) Tu Prahu jsem si ted o víkendu moc neužila.

Lítá těch bacilů hodně teď na podzim.



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Actifit je u mě mrtvej , byť si dám denně cca 10 km.
!BEER
!trdo

Sorry, @mcmira1, You can not reward TRDO Tokens, You must have atleast 1000 TRDO tokens to distribute.

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Sorry, you don't have enough staked BEER in your account. You need 6 BEER in your virtual fridge to give some of your BEER to others. To view or trade BEER go to steem-engine.com

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10