My Actifit Report Card: września 15 2018

in #actifit6 years ago (edited)

Da się zrobić dobry wynik bez pedałowania?

Da się!

Wystarczy mieć zajebiście zajęty czas w Sobotę, sto tysięcy planów, i tyleż samo chęci do wykonania tego wszystkiego;)
Z premedytacją zaznaczyłem "Aerobics" jako jeden z typów aktywności, gdyż smigałem dziś sporo po drabinie, oraz wspinałem się po drzewach.
Dokładnie rzecz biorąc - obierałem śliwki:)
Do tego zajmowałem się przygotowaniem drugiej fermentacji winogron, oraz stawiałem zebrane śliwki na nalewkę, oraz na wino.
Tak (alkoholowo) minął mi dzień.
Swoją drogą - tematyka wpisu średnio pasuje do zdrowego, fitnessowego profilu aplikacji Actifit ;)
Ja, na szczęście, traktuję te wpisy jak swego rodzaju blog.
Zatem Wasze zdrowie!
Toast wznoszę winem z winogron 2018, po pierwszej fermentacji (test smakowy;)


11.jpg



12210
Aerobics, Daily Activity, Walking

Sort:  

Chodzić potrafię więc instrukcji mi nie potrzeba. Ze sportem też na bakier nie jestem i aeroby opanowane w jednym palcu.
Ale wiesz co ? Przepis na winko i nalewkę plus opis aparatury to by mi się przydał :)

Przepis na winko tworzy się post po poście (pierwszy post już wrzuciłem).
Przepis na nalewkę jest prawie identyczny jak ten autorstwa @kuchniawedwoje . Przy okazji polecam zostawić im upa, bo robią świetną robotę.

Congrats! You just reached the top level milestone via using Actifit fitness tracker and provided Proof of Activity!
You accordingly gained 100 Actifit tokens for attaining 12210 tracked activity!
You also received an 3.53% upvote via @actifit account.

Czasem aż się dziwię, ile kroków/ruchów jestem w stanie wygenerować przy zwykłych aktywnościach. Ale jednak o wiele przyjemniej na świeżym powietrzu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29