Stříbrnohorská osmička

in #actifit5 years ago (edited)

Již dříve jsem avizoval, že tuto trasu mám v plánu za letošek projet. Dnešních 10°C byly skoro na čepici, nebo alespoň na nějakou čelenku. Na větrných místech ještě zábly uši. Nu co. Vzpomínka na nedávnou zimu. Ale od začátku. Celou trasu jsem dokonce našel vyznačenou na internetu na mapy.cz. A dobře jsem udělal. Ačkoliv podle leteckých map se trasa zdála jednoduchá jak polínko. Ve skutečnosti se cesta místy úplně ztrácela. Tato část, kterou jsem projížděl nebude pro žádné omáčky. Rozhodně není stavěna na silniční kolo. Rozhodně na horské, případně trekingové.

Začátek opět k mému již oblíbenému rybníčku, podle mapy vidím, že se jmenuje Vobůrek. Je tady lavička, kde chvilku spočinu a dám si pár cvičení s Duolingem. Snímek vodní hladiny jsem ukazoval posledně. Nyní fotka hráze a budoucí cesty, která mne čeká.

image.png

Cesta sem vede hustým lesem. Jak vidno, tato část je na tom zlatě.

image.png

Kůrovcová oka tu také jsou. Samozřejmě s dřevem neodkorněným.

image.png

Správná legrace začíná, když se sjede z asfaltky. Na mapě checkpoint 7. Kousek za tímto místem, cesta končila na louce. A nic. Musel jsem jet jen podle navigace. O několik set metrů dále. Hurá cesta, hurá blátíčko.

image.png

image.png

Cesta mne přivedla ke krmelci, kde na cizí návštěvníky čekal tento vzkaz. Byl jsem na vážkách. Pokračovat? Nebo se vrátit?

image.png

Pokračoval jsem dál, dál do lesa. Lesa, kam již dlouhá léta žádná lidská duše nevstoupila.

image.png

Nebo se jen mýlím? Tady už nějaká stopa lidské činnosti je.

image.png

Opatrně pod tím stromem. Jestli se mi tady něco stane, najdou mé ostatky až houbaři na podzim.

image.png

Dole u potoka. Tenhle již znáte. Jen je to záběr pár set metru dál po proudu.

image.png

Šplouchání vody opravdu uklidňuje.

Nenechme se uchlácholit, cesta zdaleka nekončí. Dál pokračuje na pomezí lesa a pole. Co je to v tom poli za tyčky?

image.png

Jasně zásuvka. Třeba na dobití mobilu. Nebo jako úschovna pro nějaké lesní tvory.

image.png

Traktorové stopy naznačují aktivitu. Buď lesníků nebo zemědělců. Jízda na kole v traktorové stopě není zrovna dvakrát pohodlná. V pozadí jsou už vidět Vřesce. Checkpoint č. 6.

image.png

Všude cestou jsou rozesety „rozhledny“ myslivců. Tato mě opravdu zaujala svou důmyslnou konstrukcí.

image.png

Moderní doba je všude přítomna. Takové excelentní kamna pro pohodlí. Bohužel bližší průzkum nebyl možný. Visací zámek.

image.png

Blížíme se k Vřescům. Cesta je lemována vytěženým dřevem. Tohle je trochu prohnilé, proto tu asi ještě leží. V pozadí je hlavní silniční tepna mezi Táborem a Mladou Vožicí.

image.png

Trase vede přímo farmou. Neunikl jsem zvědavým očím.

image.png

Hned po výjezdu do polí jsem narazil na čilý ruch. Zemědělci mají plné volanty a korby práce. Hnojení a orba. I já s tím mám spoustu práce. Je to cesta, není to cesta. Podle GPS ano. Podle skutečnosti. Mám kličkovanou mezi kousky hnoje.

image.png

Krmelec. Pro mě nic.

image.png

Studánka. Opět několik minut odpočinek. Vodá stále pitná. Pěkně zrekonsruovaná. Před několika lety to byla jen díra v zemi.

image.png

image.png

image.png

Místo kde jsem nechal spočinout své tělo. Krakonošův trůn?

image.png

Tady jsou již lesy řidší a to tak, že je vidět skrz. To bude jistě otázek, až zafouká a i ten zbytek popadá.

image.png

Stále pořád kolem potoka. Tentokrát to je Chotovinský

image.png

Cestou mne překvapil mokřad. S kolem jsem se zabořil do země až po řetěz

image.png

Moje maličkost na tom nebyla lépe. Ještě že botky jsou vodovzdorné.

Stopy po aktivitě divokých prasat nelze přehlédnou. Doufám, že se žádnou prasečí skupinkou nesetkám.

První náznak civilizace. Tentokrát se toto místo nazývá Podolí. Checkpoint 7.

Ještě jeden pohled na louku a přilehlý les. Teď už jen asfaltová cesta.

image.png

Křížek mezi stromy u cesty. Raději nepátrat, proč tu je.

image.png

Závěr. Hodina a 9 minut jízdy. 15 km je to dost? Je to málo. Každopádně na minimální hranici 5000 bodů to nestačilo. Musel jsem je dodělat na dvorku. Protože kolo bylo potřeba umýt.

image.png

5414
Cycling

Sort:  

Hezká trasa. Na kole se mobil moc nepohybuje, tak je bodů málo. Musel bys ho dát třeba do kapsy na nohavici, což by ovšem bylo nepohodlné :-)
Jsi na Duolingu? Já též. Šikovná aplikace. Můžeme se tam sledovat, kdo bude mít víc XP ;-)

Což to zas tak moc nevadí. V autobuse tu pětitisícovku udělám taky :) A tam sedím, tak se to teoreticky vyrovná.

Duo je zatím jediný způsob, který mě k tomu donutí si každý den sednout a hned mě to i opravuje. A nebo při čekání v buse. Samozřejmě jsem tam jako Xlisto.

Už tě sleduji :-) Máš slušný počet bodů, to nebudu stíhat :-)

Oproti některým štamgastům to je pořad jako kapka. V tel. app jsem se dostal do nějakého veřejného klubu. Občas se vyhecujem. Hodnotí se vždy aktivita od pondělí do neděle.

Posted using Partiko Android

Tak takhle aktivní teda nejsem :-)

To nevadí. Každý svým tempem, které mu vyhovuje.

Posted using Partiko Android

Přesně tak. Důležitý je pohyb vpřed :-)

Congratulations @xlisto! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 8000 upvotes. Your next target is to reach 9000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 38.75 AFIT tokens for your effort in reaching 5414 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.86% upvote via @actifit account.
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88