Awel ik gink niet zeggen mor

in #after5 years ago (edited)

ge mouket ma wel ni gemakkelek ee

Lotj os, veurdammen beginn on de diskuusje van JOMMER VER INTERIM

KAN

da ni blablablabla (rekent dat ver mou na veir dn tinsjte kiejer es dasse ma in azu ne zjieëver indougen e mouneken

Untitled2.png

veurdamme moeten beginnen over de ongrondwetteleket van bepoldje instellingen en er metodes (niet nader te noemen v R over S tot V)
en de feiteleke volgorde volgens de ultra-legalisten die zeit da as menn uisboeës in e contract zetj datje binne mag astje wil en ik ondertiejeken da, da ta ten NOG ni teltj

bespoeërent ma

en ter es uk nog e klein detail

Untitled.png

de vroug es natuurlek

"waddes billijk"?

200 euro in de mondj ?

daddes ... euh , een surival pree in vietnam-class billek

DUS ...

ik be zelf azu wa miejer beezeg me artikel 13 mor iederiejen verget dakik veel geliejerd em en uk feitelek nor tskool geweest ben, ik be zjust atted e poeër mondj veur diplom gestopt

dus , over artikel drouentwintjeg

as zelfrespecterende legalist zejje de kink wel zien toch ...

of betiejekent de grondwet niet misschien? anders moeje da uk mor zeggen ee

mouneken ?

Sort:  

mouneken, jongen ...

tennes mij proefstik niet diejenegste sjous daget es dasse ma ir 16 joeër in e gat vastougen me as iejenegste optie masjen VER NEN BOEËS ...

zjust lek as dak zugoed as on mij sosjoeël weirk en mijn bijberoep kost beginnen bekoust

Moestnt in zij kroum passen op de moment, ge wetj mor al te goed een entity lek Vermassen zou der gekapt va mouken

me iejen artikel
in 4 woorden en 3 zetten CHECK,

mate

en game over, helaas

estekik en bennek nen eiremtieregen dopper zonder diplom
mo bon ...

amme mor weete oedammen tegenoveriejen ston terwijl dammen ont glimlache zen, ja ?

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86