Gel pissssii pissssiiiiiğ

in #aile6 years ago

En iyi arkadaşım bir kedi!

Beraberce oynayabildiğimiz bir sürü oyun var. Mesela doktorculuk. Sen bir türlü doktor olmayı kabul etmeyip hep hasta olsanda kulağından ateş ölçülmesinden, kafasından steteskopumla kalbini dinlememden ve kuyruğundan çekmemden çok hoşlanıyorsun sanırım.

En iyi arkadaşım bir kedi!

İkimizde önümüze konan kaseden yemek yemeyi seviyoruz ve bunun için ellerimizi kullanmaktan hoşlanmıyoruz. Kafamızı gömüyoruz kaseye hop yedik. Ben bazen kafama dikiyorum ama olsun. Arada mamalarımızı paylaşıyoruz. Ben sandalyeden matke diye seslendim mi, hemen koşup geliyorsun. Ben senin mamalarını yemeye çalıştığımda annemin neden kızdığını halen çözmedim. Oysa sürekli paylaşmak güzeldir diye öğütler veriyor.

En iyi arkadaşım bir kedi!

Uyumak istemediğimi hemen anlıyorsun. Odanın kapısında annemi çıldırtmak üzere sen miyavlarken ben abi abi diye bağırıp yataktan fırlıyorum. Sonra sen gidip uyuyorsun ben arabalarıma kavuşuyorum. Birbirimizden farklıyız ama, senin gibi bir ağabeyim olduğu için çok şanslıyım bence.

En iyi arkadaşım bir kedi!

Senin hakkında nankör olduğuna dair dedikodular dolaşıyor ortada. Kim çıkartmış bu dedikoduları acaba? Bıyıklarını yolmaya çalışmadığım, tüylerini çekmediğim sürece koltukta kıpırdamadan her istediğimi yapmama müsaade ediyorsun oysaki.

En iyi arkadaşım bir kedi!

Çizgi film seyredeceğim diye televizyon odasındaki çekmeceleri karıştırmama sesini çıkartmıyorsun. Annem geleceği zaman da hemen miyavlayarak işaret verebiliyorsun. Gerçi tam çözemedim ama galiba o miyavlama annemi çağırmak için. Yok, yok sen beni ele vermezsin.

En iyi arkadaşım bir kedi!

Birlikte çok güzel zaman geçirdiğim, her yaramazlığı beraber yapabildiğim, seni sevmeme müsaade ettiğin ve beni çok sevdiğin için seni çok seviyorum.

İyi arkadaşların olsun istiyorsan!




Posted from my blog with SteemPress : https://nsab.000webhostapp.com/2018/10/gel-pissssii-pissssiiiiig

Sort:  

credit: @oendertuerk

Tebrikler!

Bu yazı Steemit Türkiye discord sunucusunda önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında günün yazısı olarak @benyamin @steemit-turkey ve @technomania tarafından seçilerek oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız.


Detaylı bilgi için Steemit Türkiye Discord bağlantısını ziyaret edebilir ve #steemit post paylaşım kanalında yazılarınızı paylaşabilirsiniz.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66408.70
ETH 3225.39
USDT 1.00
SBD 4.17