Aireportuan eserita egongo naiz 30 minutu hegaldiaren ondoren. 30 minutu luzeegi dirudi

in #airline6 years ago

Badirudi minutu bat.
Herrialdea utzi baino lehen, ikusi dut etxeko aurpegia azken aldiz.
Garai hartan, pertsona batek maisuari begiratu zion, bere alargunaren oinak garbitu zituen. Bere emaztearen emaztea, berriz, eserita zegoen bere haurraren ondoan. Baina oraindik amaren emaztea amaren emaztea garbitzen ari da.
Irakasleek ez dute pixka bat ere sentitzen sentitzen aireportuko aireportuan VIPa garbitzeko bezalako lana egiteko.
Baina ez nuen uste nire ama etxeko zerbitzua inoiz egin zuela.

Nire aitaginarrekin bizitzea azken hilabeteetan nire emaztearekin bizi naiz. Nire aitak txapela gidatzen du. Ez du atzerrira bidaltzen. Beraz, hartu dirua aitaginarrekin Azken hilabeteetan, etxean nengoen aitaren etxean egon nintzen. Orain, baldintzapean, atzerrira joan nintzen ordainduz. Hala ere, ez nuen interesik diruaren trukean, baina azken finean dirua eman nion.

hh.png

Gaur egun nire hegazkin-etxea ez dakit. Logelaren egoera dela eta, ezin izan dut esan. Amaren legeak hartu ondoren, agur egin nuen eta aireportuan hegazkinez zuzendu nintzen. Baina nire ama Jainkoaren maitasuna ikustean, errudun eta errudun sentitzen zara.
Nire jauna amaren oinak garbitzen ari naiz eta atzerrira nago, baina ez dut nire ama azkeneko bilera ikusi.

Nire jauna bere ama zerbitzatzen ari da eta penala bezalako zigor bat bezala ikusten dut. Nire ama pentsatzen ari naiz. Nire jaunaren bizitzaren hasieratik ikusten dut. Agian jauna nabaritu nuen.
Etorri zen eta nire ondoan eseri eta esan zuen.
-Eta, aita?
Esan dut xehetasun guztiak xehetasunez nire jaunari.
Nire jaunak bere aitarengandik ahaztea esan zidan, bere aitaginarrekin diruarekin atzerrira joan nahi zuela?
Ez duzu seme-alaba bakarra baino gehiago, eta seme-alaba bat baino gehiago duzu zure aitaginarreba, amaginarreba bere legeen etxean.
Entzun, munduko beste Aita bezala ez dago. Inor ez da aita edo aita bezalako ama maite.

hh2.png

Zergatik ezagutzen duzu nire jaunaren hitzak, nire gogoa ukitu zen?
Jauna galdetu zizun nor maite zenuen?
Isilik geratu nintzen. Jaunak nire aitaginarrebari galdetu zidan, mutiko bat bezalakoa zen.
Nire jaunak deitu zuen aitaginarreba orain.
Deia jaso ondoren, jaunak esan zuen.
Zu nire aitaren osaba?
Aita lege naiz, zu zara?
Aireportuko ofizial pertsonalizatua deitzen diot. Zure senarraren bisa-paperak 50 mila taka faltsu guztia eraman eta zure jamai eraman behar ditu. Nayata bizirik irauteko aukera dago.

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

You got a 4.33% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10