7-Day Music Challenge: Your Top Albums - #1 Smoke + Mirrors

in #albumchallenge6 years ago (edited)

Challenge accepted and thank you, @filotasriza3, for nominating me in this challenge made by @tkappa!

First I will introduce my musical taste. Simply, I'm not a person who listens to just one musical style. I'm pretty versatile, and I listen to everything I like. This is also the reason why I'm pretty bad at determining the genre. It will be much easier to list genres I don't like, but it doesn't necessarily mean that there are no exceptions.

I don't like ___


Brass - When I was a child, my mother said to me, that the one who doesn't know the famous brass songs is stupid. Well, she probably didn't realize I was born in the capital city, not in the village. So besides a few catchy songs, like "Co jste hasiči" (eng. What you firefighters), "Vysoký jalovec" (eng. Tall Juniper), etc., I don't really care about the brass bands, and listening to the radio in grandparents has always been suffering. As part of the songs on demand, there were 5 songs going on all the time. The worst was the period when the "Bílá orchidej" (eng. White Orchid) was the biggest hit. One had memorized it, even though he didn't want to.

Metal - I don't mean metal in general. I just don't know how its specific type is exactly named. I mean, that kind of nonsense shouting, roaring and screaming as if the band members were trying to murder each other. A good song must have a good instrumental part. The instrumental part is more important to me than singing, but when somebody is singing, I don't want my ears to bleed.

Dubstep - Well, I hate this genre. All the robot sounds are getting on my nerves, and I don't understand the people who can listen to it for hours in a row. It must destroy the last brain cells they have left. But, of course, some exceptions would be found.

Jazz - I didn't find my way to it. I think I'm too young for it.

That's enough about me. As the first album, I chose Smoke + Mirrors from Imagine Dragons


Výzva přijata a děkuji ti, @filotasriza3, za nominaci v této výzvě, jejímž autorem je @tkappa!

Nejprve představím svůj hudební vkus. Zjednodušeně nejsem člověk, který poslouchá jen jeden hudební styl. Jsem docela univerzální a poslouchám vše, co se mi líbí. To má také za příčinu to, že v hudebních stylech docela tápu. Mnohem jednodušší tedy bude vypsat ty, které nemám moc v lásce, ale nutně to neznamená, že v rámci nich neexistují výjimky.

Nemám ráda ___


Dechovku - matka mi jako malému dítěti říkala, že ten, kdo nezná ty slavné dechovkové písničky, jako by nebyl. No, asi si neuvědomila, že jsem se narodila v Praze, nikoliv na vesnici. Takže krom pár vypalovaček jako Co jste hasiči, Vysoký jalovec, atd. dechovce moc neholduju a poslouchání rádia u prarodičů bylo vždycky utrpení. V rámci písniček na přání totiž jelo tak 5 songů pořád dokola. Nejhorší bylo období kdy frčela Bílá orchidej. Člověk se ji naučil nazpaměť, i když nechtěl.

Metal - Nemyslím tím metal všeobecně, jen nevím, jak se ten žánr přesně jmenuje. Myslím tím takové to nesmyslné hulákání, jako by se členové kapely vzájemně vraždili. Dobrá písnička totiž musí znít dobře. Hudba je pro mě důležitější než zpěv, ale když už se v ní zpívá, tak by mi z toho aspoň neměly krvácet uši.

Dubstep - Tak tenhle, v dnešní době poměrně populární, žánr nesnáším. Všechny ty robozvuky mi nehorázně lezou na nervy a nechápu lidi, co je dokáží poslouchat několik hodin v kuse. Vždyť jim to musí zničit i ty poslední mozkové buňky, které jim zbyly. Ale samozřejmě nějaká ta výjimka by se našla.

Jazz - No tak tomu jsem vůbec nepřišla na chuť. Asi jsem na něj moc mladá.

Tak dost už o mě. Jako první album jsem vybrala Smoke + Mirrors od Imagine Dragons



Source

Imagine Dragons is my favorite band I listen to regularly, and I like most of their songs. It's an exception because I only have a few favorite songs from other authors, and I don't search for more, and if so, it's not that awesome.

At the same time, it's one of the few bands that was worthy of my money to go to their concert. Normally, I don't go to the concerts, because the tickets are quite expensive. So it won't surprise you that I was just two years ago at the Imagine Dragons and their Smoke + Mirrors album concert in the Prague O2 Arena.

Imagine Dragons je má nejoblíbenější kapela, kterou poslouchám pravidelně a hlavně se mi většina písniček od nich líbí. U většiny jiných autorů mám totiž jen pár oblíbených skladeb a po dalších ani nepátrám a když jo, tak to prostě není ono.

Zároveň je to jedna z mála kapel, která mi stála za ty peníze abych šla na jejich koncert. Normálně totiž na koncerty nechodím, protože mi lístky na ně přijdou dost drahé. Jistě vás tedy nepřekvapí, že jsem před dvěma lety byla právě na koncertu Imagine Dragons a jejich alba Smoke + Mirrors v pražské O2 aréně.

It was my first such a concert, and I was just a little embarrassed. I was terribly disappointed that I didn't know any song they played, despite having listened (and almost learned) all of them. Then my boyfriend told me it's not them yet, but the support band. Well, it was my first time. Now I know that.

Selection of my favorite songs from the album

At first, those who are not quite well-known and don't have a clip:


Byl to můj první takový koncert a hned jsem se tam tak trochu ztrapnila. Byla jsem hrozně zklamaná, že neznám žádnou písničku, kterou hráli, i přes to, že jsem měla naposlouchané (a skoro naučené nazpaměť) všechny. Pak mi až přítel prozradil, že to ještě nejsou oni, ale předskokani. No jo, všechno je jednou poprvé. Teď už to vím.

Výběr mých oblíbených písniček z alba

Nejprve ty, co nejsou úplně notoricky známé a nemají klip:



And now the rest you know from the radio:

A teď ten zbytek, který jistě znáte z rádií:



See you tomorrow!

THE RULES

  • You need to pick your 7 all time favourite albums. Post one every day for seven days in a row.

  • One song (AT LEAST) from each album has to be in your playlist currently. Oh yeah, you also have to share this song with us through YouTube.

  • The Cover of the Album has to be the main theme of your post each day.

  • No need to explain why the specific album is a favourite of yours, but if you feel like it, PLEASE do!

  • Use #albumchallenge as a tag.

  • Last but not least, nominate a different steemian each day!

And to meet the last rule, I challenge @matkodurko! Take it as an excuse for not taking part in your theme of the week and this post is additionally fulfilling it because the concert was definitely the best :D We were sitting, fortunately. I hate crowds, but more about them in one of the following posts.

Possible candidates, come forward! Otherwise, I will have to choose some victim myself :P

Uvidíme se zítra!

PRAVIDLA

  • Vyberte svých 7 nejoblíbenějších alb. Během sedmi dní napište každý den o jednom z nich článek.

  • Alespoň jednu písničku z alba musíte aktuálně poslouchat a musíte se o ni podělit s námi prostřednictvím YouTube.

  • Každý den musí být prvním obrázkem vašeho článku obálka daného alba.

  • Nemusíte vysvětlovat, proč dané album patří mezi vaše oblíbené, ale pokud chcete, tak jen do toho!

  • Použijte #albumchallenge jako tag.

  • V neposlední řadě nominujte dalšího Steemiťáka každý den!

A abych splnila poslední pravidlo, vyzývám @matkodurko, aby se také zapojil! Ber to tak trochu jako omluvu za neúčast ve tvém tématu týdne a zároveň jeho dodatečné splnění, protože zmíněný koncert byl rozhodně nejlepší :D Hlavně jsme seděli. Nesnáším davy, ale o tom víc v některém z následujících dílů.

Případní zájemci, hlašte se! Jinak budu muset oběť vybírat sama :P



May the seed be with you! :D

Sort:  

Asi poslouchám špatný rádio, teď jsem ty songy slyšel poprvé. A nedopadlo to nejhůř ... ;-) ... Sice to není zrovna můj šálek čaje, ale dobrý ;-) .... Jsem na tu surově-syrovější muziku ... Surově - nemyslím tím násilí ;-)

Není to nejnovější album, takže teď už se asi moc nehrají. Ale třeba takový Radioactive se omýlal v rádiu pořád dokola (ten je ještě ze staršího alba). Tuhle písničku nešlo neslyšet.

Surově-syrovější? Tak to abych tě nominovala taky, abych zjistila, co to znamená :D Ráda se přiučím.

Tak tahle mi něco říká, je mi trochu povědomá. ;-) Jinak poslouchám rádio Čas rock a z "povinnosti" občas F1 .... :D .... A surově-syrovější? Jako moc elektroniky nemusím, myslím tím el. klávesy a syntetizátory .... Mám rád ostré kytarové riffy, ideálně metalové ;-) .... Jsem metalová generace (metal, heavy metal, trash metal) ;-) .... Ale black metal a jemu podobné "zpívané blití" nemusím.

F1 bývala docela v pohodě (teď už nevím, protože se k rádiu moc nedostanu). Tam hráli docela poslouchatelné písničky.

"zpívané blití"

To jsi docela odhadl, některé projevy tak skutečně zní :D Můžu tě zapojit do výzvy, ať se metalově vzděláme? :D

Ale klidně, ať je sranda. Jen to bude asi jen česky. Angličtina od strejdy Googla není nic moc. ;-). Stačí se podívat na mé některé posty, které mi strejda překládal. A mě to sebralo 3x víc času než česky psaná část. :D ..... A nevím jestli to časově dám 7dni po sobě. Ale nebráním se tomu. Jinak nejsem ortodoxní metalista ... ;-)

Tak byls nominován v dnešním článku a s jazykem není problém :) Písničky a název alba je stejně hlavní.

Díky. Snad dám dnes první příspěvek. Absolutně teď nestíhám, ale poperu se s tím. ;-)

That's such an amazing album, I never get tired of listening to those songs. Imagine Dragons is an amazing alt rock band!

Me too. I simply love Imagine Dragons! :)

Your post was manually selected and voted for by @illuminati-inc (IINC) with support of @curie and its train of votes. About IINC: here. About Curie: here.

Oh, I didn't expect that. Thank you very much :)

Jsou super, jen mě trošku mrzí, že jsou tak komerční... hezkej post!

Díky :) Kdyby nebyli komerční, tak bych na ně nejspíš ani nepřišla. Vždy mají jen pár songů, co se hrajou furt dokola, přitom i ty ostatní nejsou k zahození.

To je pravda ;-)

Hah no samozrejme, ze rad nieco napisem :D Pozriem vecer detailnejsie este tie pravidla a nieco citatelne hadam zlepim :D Btw to teraz budes vazne cely tyzden pisat o albumoch? Bo to sa mi asi zas nechce, som zvedavy na kolky den to dotiahnem :D

Tak to jsem ráda! :D A jo, každý den se pokusím něco splácat (aspoň mám nějaké téma). Horší to bude s výběrem obětí, ale nikdo nikoho do ničeho nenutí. Na kvalitu se moc nehledí. Těch $8 jsem rozhodně nečekala na článek tohoto typu.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17