Woensdag Wedstrijd 4/5 : Mijn haiku-inzending

in #alldutch6 years ago

Meteen maar in het toetsenbord gekropen voor deze uitdaging!


mamaaltijd-niet-bereid.jpg

De Alldutch Maaltijd

Is door Hemelvaardigheid

Steeds nog niet bereid

alldutch-banner-2.png

Ook meedoen aan deze Alldutch Woensdag Wedstrijd?

Lees hier de Wedstrijdregels


lid-van-logo-alldutch-420px.jpg


Sort:  

hmmm goeie,

ik probeer er kaas van te maken hoe ik ook zoiets bedenk

Maak er een sinterklaasgedicht-puzzel van (wat ga ik vertellen, wil ik dat t rijmt of moet t ritme kloppen, en dan een lijst met woorden maken waar elke zin op gaat eindigen). En dan maar lettergrepen tellen, hè, heel vaak tellen :-)

o hell,
komt dat zo nauw?
LOL

Nee, helemaal niet joh! 't Is maar een spelletje, volgens mij 😂


hehe

WTF? 45 min sesamstraat LOL

Ja, sry, ik wilde die eigenlijk laten beginnen bij Bert die uitroept: "spelletje?! Spelletje?! Ik weet geen spelletje!" :'-)

o hell,
komt dat zo nauw?
LOL

Da's 2 - 4 - 4, da's dus niet goed, hè!?

Ja, enorm nauw! De jury schijnt heel streng te zijn en niet te vermurwen 😝

ik heb een poging gedaan, maar het tellen lukt me niet... veel te gaar..

Ja, da's niet handig bij haiku's... bij Sinterklaasgedichten werkt dat beter :-)

Snotterklaas en zwarte piet
samen op het dak
met pakjes in een zak

Als ik maar niet hoeft te tellen gaat het stukken beter

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66272.75
ETH 3183.00
USDT 1.00
SBD 4.09