Lady of the lake : Acrylic on canvas /acrylverf op canvas

in #alldutchcreations6 years ago

Dit is één van mijn werken die ik onlangs geschilderd heb, het is "the lady of the lake" , een friend van me is fotograaf en die heeft me de vraag gesteld om dit model te schilderen, ze paste perfect in mijn "inspiratie" om haar te vereeuwigen in het water .
Feedback is altijd welkom :)

This is one of my works that I have recently painted, it is "the lady of the lake", a friend of mine is a photographer and she asked me to paint this model, she perfectly adapted my "inspiration" to to immortalize her in the water.
Feedback is always welcome :)

@alldutchcreations
@artzone

Sort:  

Dear Artzonian, thanks for using the #ArtzOne hashtag. Your work is valuable to the @ArtzOne community. Quote of the week: Art, freedom and creativity will change society faster than politics. -Victor Pinchuk

Yes I do believe more in art then in politics 😛😁

Wow heel mooi! Had dezelfde vraag als ijmmai maar die is al beantwoord :)

:) , bedankt om even te komen kijken en de positive feedback

Sexi and captivating, a picture full of mystery and puzzles.

Thank you , that was the whole intention :)

Mooi. Heb je het model geschilderd van een foto, of heeft zij echt model gestaan? Gelegen dan, waarschijnlijk.

Ik heb het van een foto geschilderd , ze lag in een bloemenveld ( de originele foto , ik heb er een ander decor aan gegeven :)

Knap hoor. Het leek mij al geen houding die een model een tijdje vol kan houden :)

Als je haar, in een aangepaste versie, dmv photoshop ofzo een staart geeft, kun je zo meedoen met de doorlopende zeemeerminnen challenge van @nymia.aryn (ook alldutch)

Wat een goed Idee 😊 alleen ben ik niet goed in computer tekenen , bedankt voor de tip 👍🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70223.87
ETH 3561.28
USDT 1.00
SBD 4.73