Til Elisabeth Ask Lundgren (advokat), Angående min kontakt med min søn Angelo. (In danish)

in #angelo6 years ago (edited)

Til Elisabeth Ask Lundgren,

Siden du er den seneste advokat som har været involveret i samværssagen for Angelo, kontakter jeg dig igen. Jeg har skrevet til alle advokater i Malmö og omegn som arbejder med familieret, for nu mange måneder siden, ingen har villet tage sagen!!!!

Derfor spørger jeg nu dig igen, om du vil få dette i orden og jeg beklager at jeg var meget følelsesmæssig sidste gang for nu flere år siden og vil bestræbe mig på at det ikke sker igen. Alt jeg ønsker er at se min søn hver anden weekend, hvilket jeg synes er det mindste efter alt jeg har gjort for alle involverede.

Hvis du vil genoptage sagen, kan vi vel tage det med ro denne gang og få aftalerne på plads stille og roligt, nu da situationen er ny for alle involverede.

Jeg synes at det virker mest pragmatisk at du tager sagen, idet du kender mig og jeg har fortalt dig om hele historien, da ingen anden vil tage sagen og selv hvis de ville, ville det være meget tidskrævende at starte forfra med et nyt menneske igen.

Jeg kender ikke de statslige regler mere, men ved bare at min søn savner mig og at jeg altid prøver på at gøre det som jeg synes er rigtigt.

Dette brev er også gemt til evig tid på STEEM blockchainen.

Hilsen

Lasse Ehlers

Sort:  

Exclusive offer GET 5 STEEM Airdrop
Join our Site and get 5 steem airdrop on your steem account. The Campaign has start for attract new user to use our service and mass adoption.
Get 5 STEEM NOW CLICK HERE

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79