Sort:  

Dobro furaš tole zadevo. Noben ti ne more zamerit, da maš 10 shitpostov na dan saj gre za tvoj original content. Prišel pa si do 1000 STEEM in 900 SBD. Impresivno.

Pa teli fraktali sploh niso slabo narejeni, nekateri so prav lepi. V katerem programu pa jih delaš?

oj direwolf hvala za ta komentar trudim se pac da bi prilezo kam delam jih z telefonom na google plaju mas en prav zanjimiv program no v bistvo jih je vec ce das not art pic al pa miroror ti bo vrglo ven celo kopico programov free ki lahko delas take in podobne slike.

tud jaz se trudim, da bi kam prilezu :)

a se še kej slišiš z @asmolokalo?

A ti bo kej delegiral? Nič ne posta, nič ne delegira - steem mu samo sedi na računu. Tudi jaz bi nekaj malega (par 1000 steem) delegacije za nekaj tednov :)

ja sem v stiko z njim za enkrat se se ni odločil da bi delegiral izgleda da rajši sam klika pa razdeli vsem nekaj:)

sicer ze maš 6500 z tem si lahko hitro naklikas kar precej ;)

Tole delegacijo sem plačal 70 SBD za dva tedna in se večji del izteče jutri.

Ta delegacija je bila investicija, ki se mi bo morda povrnila 10-50x do konca leta ali naslednjega? Mogoče postanem celo delfin. Spekulacija, ki se mogoče ne bo uresničila a je po mojem vredna tveganja.

Te zanima kaj je ta investicija? Ti bi samo, če bi porabil en del od 900 SBD potencialno še več zaslužil.

Jaz ti zelim da zaslužiš čimvec.glede te investicije se nisem nikol razmišlal niti da bi delagiral.70 sbd je kar puno ce se ti obrestuje je vredi ce pa zasluzis sam nekaj maliga pa ne vem no moj enostavn nacrt je trenutno da zberem cim več sbd in pol trgujem na trznici če mi to grata nimam pojma bomo vidli kaj bo.glede te nalozbe kaj pravis nimam dobenih izkušenj z tem in se bojim da bi izgubil ;)

Svojo delgacijo sem porabil za upvotanje postov na Steemhunt.com. Ko upvotaš njihove poste dobiš HUNT tokene. Za upvotanje 10 steemhunt.com postov na dan sem prejel približno 1000 HUNT tokenov. V 14 dneh torej 14000 tokenov. Že prej sem imel 4000 tokenov. Se pravi skupaj bom imel približno 20000.

Ko bodo nekega dne HUNT tokeni trgovali in bodo vredni npr. 1 HUNT token = 0.1 SP bom za prodajo le teh v zameno dobil 2000 SP.

Vse je odvisno od tečaja, lahko bo tudi le 1 HUNT token = 0.01 SP in bom dobil le 200 SP.

Ampak vseeno mislim, da se splača nabirat te tokene.

na steemhunt se nisem prijavljenbom pa si pogledal to... kaj to je tak kot busy ke se prijavis z istim geslom kot na stemito?

v bistvo je mozno da zasluzis tudi dosti vec

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94