Pippi Longstocking - Пеппі Довга панчоха :)

in #art6 years ago

pic16.jpg

This girl still doesn't look exactly like her reference. She is more nice, while the original seems more cute.

But this time I understood how to start with the white places on the sketch. When general idea of colour creates more for our eyes.

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Nice interpretation of Pippi longstocking :)

Thanks )

Вийшла і справді гарненька :) Одне незвично - я завжди уявляла собі її брюнеткою ))

Я тут виявила, що авторка Астрід Ліндгрем і вона має бути шведкою )))
Ті зображення, що дає гугл, майже всі рижі.
І мені здається, що в дитячій стрічці вона також була рижою, хоча можливо пам'ять мене підводить.

Та я зараз вже як ніколи ближче до своєї мрії - робити іллюстрації до всьго, що мені подобається.

Я Пеппі не читала в дитинстві :) Купила книжку уже для дочки, але я тоді була дуже зайнятою мамою, тому зміст книжки пам"ятаю слабо. Та і дочка рано навчилась читати, і цю книжку читала собі сама.

А уява вона ж цікава штука. Отак образ брюнетки в голові і залишився )))

Здорово получилось.Мне очень понравилось.

Спасибо :)

о, тільки з рибьонком прочитали )))

Неймовірно гарний малюнок: і зачіска, і ластовиння, і панчоха, і кольори...!

Дякую )

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86