Admiration - Hayranlık

in #art6 years ago

IMG_20180611_141937.jpg

Since I was a child, I tried to explain the "admiration" feeling that deeply affected me. I prepared a composition. The admirer emits so much energy around him, admired, automatically blessed. The girl in the middle has adored the girl on the left. The cat was also affected by this situation. The cat is standing behind the girl on the left. The girl on the right can not understand the situation, she does not see any reason for it.

Burada küçüklüğümden beri beni derinden etkileyen "hayranlık" duygusunu anlatmaya çalıştığım bir kompozisyon hazırladım. Hayran olan kişi etrafına öyle bir enerji yayar ki, hayran olunan otomatik olarak kutsanır. Ortadaki kız, soldaki kıza hayran ve kedi de bu etkiden nasibini almak üzere soldaki kızın arkasında konumlanmış. Sağdaki kız ise duruma anlam veremiyor, bunun için hiç bir sebep görmüyor.

The stages of my work;

Çalışmamın aşamaları;

Some details;

Bazı ayrıntılar;

Sort:  

Dear Artzonian, thanks for using the #ArtzOne hashtag. Your work is valuable to the @ArtzOne community. Quote of the week: Art, freedom and creativity will change society faster than politics. -Victor Pinchuk

Bu nasıl zor bir iş arkadaş, emeğine sağlık. Nasıl nakış nakış işlenmiş... Çok beğendim.

Teşekkür ederim @agememnon 3 tam günümü aldı ama daha büyük tablolar çalışabilmek için atölyeye ihtiyaç duymaya başladım, bu 50cmx35 cm boyutlarında yaklaşık olarak, ben kocaman resimler boyamak istiyorum :)

Çok begendim ben bu resmi..harika olmus.ellerine sağlık:)

Çok teşekkür ederim @junostar, daha büyük resimler yapabilmek ve bu resimleri sergileyebilmek için uygun koşullar diliyorum. Her geçen gün daha zevkli olmaya başladı :)

Sevgili pınar bu resmin fark yaratmiş.:)

Çok sevindim böyle düşünmene, hemen yeni bir resme başladım ♥

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77