Aşk

in #ask6 years ago (edited)

Ben geceleri severim. Güneşim yoktur. Karanlıkta kaybolurum adım gibi bildiğim sokaklarda. Karanlık her yerime sinmiş ruhuma, bedenime, kalbime, düşlerime…

Ben acıyı da derti de hüznü de içime çekerim. Neden deme sevdiklerim gülsün isterim. Bütün kötülükleri kendi karanlığıma gömerim.

Öyle sevme beni güneşim olmaya çalışma. Güneşim sönmedi benim ben söndürdüm. Bu gün bir şey öğrendim küçüğüm. Ben seni sevmemişim. Ben seni aşkın en güzel haliyle sevmişim. O yüzdendir gidişine göz yaşı dökmeyişim. Gitme demem de gidecek olan aklına koymuşsa gitmeyi ne desen durmaz ki.

Sort:  

@alprdmn, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88