BusinessHT Teknoloji - 5 Haziran 2018 - Alp IŞIK (Steemit tanıtımı)

in #bitcoin6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Steemit'i tanıtmak konusunda buraya konu açmıştım, bugün BusinessHT'de katıldığım programda elimden geldiğince tanıttım fakat program süresi çok kısa olduğu için Türk borsalarından talep edilenleri gündeme getiremedim. Önümüzdeki haftalarda tekrar katıldığımda bunu gündeme getireceğim. Steemit'i tanıttım ve Türk kullanıcılarının özellikle aktif kullandığını vurguladım.

Saygılarımla

Sort:  

Hande Hanım ya da Bussiness/Bloomberg TV, twitter/facebok adresi verir gibi, Steemit adreslerini vermeye başlarsa diğer televizyonlar içinde örnek olabilir.
Ve bu BlockChain destekli sistemlerin en azından sosyal medyanın dönüşümüne dair çok güzel bir resim olacaktır ;)

Bu aşamadan sonra, yerli borsalar zaten hamle yapacaklardır.

@bitcointr, desteğin için çok teşekkürler.

Teşekkürler Alp :)

Teşekkürler @bitcointr eline diline sağlık yine güzel bir program olmuş. Düşünmen bile yeterli. :)

Sizin sayenizde Steemit ile tanışıp üye olmuştum :) Her şey için teşekkürler

Video anlatımlarınızı izleyerek kaydolduğum ve aktif olarak kullandığım bu platforma katkılarınız için teşekkür ederim.

Alp çok teşekkürler, 🎊🎋🎉

Umarım Steemit'in ülkedeki durumuna katkılı olur.

Sizin sayenizde buralara gelen çok kişi var alp bey , güzel dualar almışsınızdır diye düşünüyorum. Aynen böyle devam ediniz saygılar.

Verimli bir program olmuş .Teşekkür ederiz.

reyis discorddan benimle iletişime geçer misin

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10