İlk Blog Yazım İle Herkese Merhaba ! İçeri Buyrun Lütfen.

in #blog6 years ago


Herkese Merhaba Arkadaşlar !

Uzun zamandır bir blog sitesi oluşturmayı düşünüyordum fakat bu zamana kadar henüz nasip olmamıştı. Steemit'in de teşvikleri ile birlikte sonunda bir blog sitesi oluşturdum. Ama tabiki, ne kadar bir istikrar sağlayabilirim yazı konusunda onu tam olarak bilemiyorum. İlk yazımda en azından bir giriş yapayım ve kendimi ısındırayım istedim.

Ben Kimim ?

Sizlere biraz kendimden bahsedeyim. 31 yaşındayım ve Elektrik - Elektronik Mühendisiyim. Özel bir sektörde çalışmaktayım. Evli ve bir çocuk babasıyım. Son zamanlarda Steemit üzerinden çeşitli paylaşımlar yapmaktayım. Bunları bir blog sitesi üzerinde toparlamak istedim. İlerleyen zamanlarda geçmişe dönüp neler yazmışım şeklinde bir zaman yolculuğu yapabilirim.

Eğitim Hayatım

İlk okul dönemlerimin ilk senesinde İstanbul'un Avrupa Yakası'nda idim. İkinci sınıftan itibaren Anadolu Yakası'na taşındık ve orada devam ettim. İlk okulumu "Fuat Köprülü İlk Öğretim Okulu"nda tamamladım. Orta Öğrenimimi de aynı okulda devam ettim. Bizim zamanımızda ilk ve orta okul aynı okulda idi. Lise eğitimini "Tuzla Endüstri Meslek Lisesi"nde tamamladım. Ardından iki yıllık üniversiteye başladım. Ön Lisans eğitimi mi "Marmara Üniversitesi"nde tamamladım. Lisans eğitimini ise "Atatürk Üniversitesi"nde tamamladım. Eğitim hayatı bir an için hiç bitmeyecek zannetmiştim.

Hobilerim Nelerdir ?

Hobilerim olarak çok birşey sayamayabilirim. Açıkcası iş hayatında son dönemler çok yoğun bir iş temposu içerisindeyim. Zevk aldığım steemit'e bile zaman ayıramaz oldum. Yakın bir zamanda kısmetse bu yoğun dönemden kurtulacağım. O zaman daha sık ve uzun içerikler paylaşabileceğim sizlere. Gelelim hobilerime :) Bilgisayar başında zaman geçirmeyi, oyun oynamayı ve araştırma yapmayı severim. İnternetten alışveriş yapmayıda severim. Eşimle ve çocuğumla zaman geçirmeyi severim. Film izlemeyi ve yabancı dizileri takip etmeyi severim. Fakat bunların yanı sıra, izlemek eylemi olduğu zaman anime izlemeyi daha çok severim. Uzun yıllar boyunca animeler izledim. En sevdiğim animeler arasında; Naruto, Bleach, Death Note yer almaktadır. Ayrıca son zamanlarda balık işine merak saldım. Bunuda bir gün bir yazımda yazmayı düşünüyorum. ufak bir spoiler vermiş olayım :) 2 haftadır hafta sonu balık tutuyorum. Bu konuda biraz ilerlemeyide düşünüyorum.

Bu Blog'ta Neler Olacak ?

Bu Blog'ta çok farklı konulardan bahsedebilirim. Bir konu yada bir alana bağlı kalmak istemiyorum. Mesela bir gün uzaydan bahsederiz, bir gün elektronikten bahsederiz, bir gün hayatımızı kolaylaştıran bir takım alet edavatlardan bahsederiz, bazen mizah yaparız, karikatürler ve kısa yazılar hikayeler yazarız. Hem kullanıcılar sıkılmamış olur hemde farkli kitlelere hitap edebilirim. Sonuç olarak yazacağım yazıları beğeneceğinizi umut ediyorum. Ama elektronikçi alt yapım olduğundan dolayı teknoloji konusunda biraz daha baskın olabilirim ister istemez :) Sizlerinde Blog'ta heyecan ile bir sonraki serisini bekliyorum, diyebileceğiniz güzel yazılar paylaşabilmek istiyorum. Bu ilk yazım olduğu için daha uzun uzadıya yazıp hem sizleri sıkmak istemiyorum hemde elimdeki malzemeleri bitirmek istemiyorum. Blog yazmak göründüğü kadar da kolay değilmiş arkadaşlar. Bu arada beni steemit platformunda da takip edebilirsiniz. Oradaki paylaşımlarımıda görebilirsiniz. Zaman zaman burada olmayıpta orada olan paylaşımlarım elbet olacaktır. Bir sonraki yazımda görüşmek dileği ile...


Steemit Profil Linkim : https://steemit.com/@electrobro


Posted from my blog with SteemPress : https://electrobro.timeets.com/2018/07/06/ilk-blog-yazim-ile-herkese-merhaba-iceri-buyrun-lutfen/

Sort:  

Öncelikle aramıza hoş geldiniz hocam, umarım kısa zamanda herkesle kaynaşır ve TR topluluğumuzun bir parçası olursunuz :)

Çok teşekkür ederim hocam. Sağolasın.

Hos geldin hayirli olsun...

Teşekkür ederim. Hoşbulduk. sağolasın

Congratulations @electrobro! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Sweden vs England


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ElectroBro from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64207.05
ETH 3065.15
USDT 1.00
SBD 3.87