עתיד טקטי - פרק 6: שכיר או עצמאי? חלק ב

in #book6 years ago

עתיד טקטי - פרק 6: שכיר או עצמאי? חלק ב

עכשיו השאלה הגדולה היא, במה אתה מעדיף להשקיע, בהשקעה יצירתית או בהשקעה קיימת

תנסו לפני הכל כמה שיותר מוקדם השקעות יצירתיות פרי עטכם, אם זה להקים עסק שרציתם (והיום אפשר לעשות הכל באינטרנט), רעיון שחשבתם, עלילה לספר, סרט או סדרה, או כל דבר אחר... רק אל תתביישו לעמוד על שלכם, ולהאמין במה שאתם אוהבים, כי משם היצירתיות והפוטנציאליות יצאו. קבלו טיפ ממני, שבזמן שאתם מנסים את השקעתכם היצירתית אז תתבססו ותהיו בהשקעה קיימת של מישהו אחר המתעסק פחות או יותר באותו תחום שאתה רוצה להתעסק בו גם. אתה מרוויח כאן כפליים.
עדיף בסופו של סיפור שתהיה בהשקעה קיימת רק אחרי שעשית וניסית את הכל בהשקעות היצירתיות שבך. הסיכוי שתצטרך את ההשקעה הקיימת הוא קטן מאוד, אבל כמו שכתבתי, אם כבר אתה באפוקליפסה...

אני מאמין שכל אחד יכול ליצור לעצמו השקעה יצירתית, עם או בלי שהוא נמצא בהשקעה קיימת זה תלוי בו. כי אחרי הכל יכול להיות שהשקעה היצירתית שלך תהיה השקעה קיימת לאנשים אחרים ובלי השקעות קיימות כאן דברים לא יתנהלו כמו שצריך, אז תמיד יש שני צדדים לאותו מטבע.
יש אנשים בעולם שיתאים ל הם יותר השקעה קיימת מאשר השקעה יצירתית, בזה אין ספק מכיוון שהם יכולים לעסוק בתחום מעניין תחת יצירה של מישהו אחר.
בסיפורים אתם רואים בעצמכם בוודאות שיש לנו מכל סוגי הדמויות, מדמויות שעזבו את מקום עבודתם לטובת הרפתקה או שהופכים את עבודתם להרפתקה בשביל להשיג את המטרה. נגיד וניקח לדוגמא את ג'יימס בונד. הפוטנציאל של הדמות ג'יימס בונד היא להיות סוכן ולרגל אחרי פושעים ולתפוס אותם. כל פושע הוא מטרה חדשה לג'יימס והוא ממש את היצירתיות והפוטנציאל שבו על מנת שאתם תיהנו מלצפות בה על גבי מסך הקולנוע לפי רצונותיו של התסריטאי.

אתם מבינים? ג'יימס בונד בסוג של השקעה קיימת שהיא סוכנות כללית של מישהו שהוא בעצמו עובד שם וממש את עצמו. אז הכל טוב בתנאי שאתה יודע עם עצמך איפה להשקיע נכון. כי רק אתה תחליט איך להתקדם למטרה.
אני מבחינתי מטרתי להגיע להשקעה יצירתית תמיד. אני כרגע נמצא בהשקעה קיימת שהיא לעבוד באולפנים, אך ביחד עם זאת עובד תוך כדי על ההשקעה היצירתית שלי כדי שבינתיים יהיה לי ממה להיבנות וממה להתבסס, זה אחד העצות הטובות שאני יכול לתת לאנשים שחושבים על השקעה יצירתית גם. כי תמיד זה טוב להיחשף, ללמוד מאנשים ובמיוחד בתחום שאתה רוצה. אם לא ציינתי בעצה הטובה שלי שההשקעה הקיימת חייבת לעסוק בתחום שאתה רוצה ליצור בו את ההשקעה היצירתית.
טוב, נראה לי יותר מידי השקעתי בהסבר כאן בעניין ההשקעות שלא כבר תתבלבלו בין מה למה.
ברגע שאני מרגיש שאין לי מה להוסיף, אז אני אעבור לפני סיום הפרק הזה ל....

דימוי מהעולם הקולנועי, הטלוויזיוני והספרותי:
אין אחד שלא מכיר את טרילוגיית "ספיי קידס" מי שלא מכיר את הסרטים, תעצרו עכשיו ולכו לראות! אני גדלתי על הסדרת סרטים הזאת פרט להארי פוטר שהכי גדלתי. אני גם לא מחשיב את הסרט הרביעי כאן, כי הוא פשוט לא. בכל מקרה הסרט מספר על שני אחים, ג'וני וכרמן שהם ילדים של שני סוכנים. בלי יותר מידי ספוילרים, הם תמיד מוצאים את עצמם משתמשים בציוד הריגול שלהם על מנת להציל את המצב ולבסוף בסרט השלישי הם כבר לוקחים חלק מסוכנות בזמן שהם כביכול ממשים את היצירתיות שבהם בהשקעה קיימת. אותה יצירתיות שתמיד מקדמת אותם לעבר המטרות, גורמת להם למצוא בסופו של דבר שותפים ליצירה. וכל זה מדובר על ילדים, כדי שהקהל הצעיר יתחבר אליהם ויבינו שיש יצירתיות גם בהם בזמן שהם מתעסקים בדברים שגדולים עליהם וקשורים להוריהם. מדובר פה בסרט ילדים, הרפתקני ומשעשע על יצירתיות של ילדים מרגלים שנכנסים לנעליהם של הוריהם בלית ברירה ומגלים שגם הם מסוגלים לחולל איזה משהו חיובי פרי עטם.



  • Taken here from the book: "Tactical Future" - Sagiv Miller:

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64615.49
ETH 3112.63
USDT 1.00
SBD 3.84