Douglas Adams. Dirk Gently's Holistic Detective Agency

in #books5 years ago

Mən demək istədiyim roman, çox dəqiq bir keçmiş və qeyri-adi zehniyyətli bir adam olan xüsusi dedektif Dirk Gently haqqında danışır. Hər hansı bir dedektif kimi, Dirk öz metoduna malikdir: bütün hadisələrin təməl birləşməsinə inanır, buna görə də onun agentliyinə vahid deyilir. Hər növbədə müşahidə olunarsa, bu əlaqəni necə tanıyırsınız? Məsələn, burada qəribə bir-birinə bağlı olan bir sıra təsadüfi hadisələr.






Sonuncu payız, yeni İngilis TV şoularını tapdım. Faktdır ki, mən bunu etmirəm, artıq mənim ən sevdiyim televiziya şoularının (əsasən ingilis) bir siyahısı var ki, mən dəfələrlə baxıram. Onlar köhnə tanışlar kimidir - simvolların simvollarını tanımaq, sahəyə riayət etmək, sözləri dinləmək lazım deyil (mən ingilis dilində baxıram) - bütün bunları çoxdan bilirdim. Bəzi işlər edərkən sadəcə onu aça bilərsiniz və əylənin. Amma oktyabr ayının sonunda mənim başımdan bir şey məni rahatlıq zonasından çıxartmağa və yeni bir sıra seçməyə qərar verdi. Və bu hamısı lotereya ilə eyni. Mən də iki dəfə oynadım. Təsəvvür edin ki, hər iki dəfə qazandı.


Əvvəlcə təsadüfən adlı bir sıra var idi və bir neçə seriyadan ibarət idi. Və o, yalnız böyük idi! Əsl şah əsəri deyə bilərəm! Rejissorun Adams kimi düşündüyünü hiss edirdim: mizah, sxemlər, dialoq - bu hamısı! Son serialın yoxlanılması təəccüblü idi, davam etmək istədim. Və o, aydındır ki, mənbədə axtarılmalıdır. Keçən ilin nəticələrini xatırlayırsan, onda dedim ki, "Galaxy üçün Hitchhikerin Kılavuzu" na dönmək yaxşı olardı, mən Adamsı qaçırdım. Ancaq bütün il üçün heç bir dəqiq an hələ qalmadı. Niyə belə düşündüm, bu istiqamətdə bu yazara qayıtmaq deyil.

Beləliklə, bu kitabı oxumağa başladım və paralel olaraq başqa bir gözəl seriyanı ni tapdım. Və burada mən bu fərqli şeylərin planlarının ideyaları arasında qəribə bir əlaqə olduğuna diqqət çəkirəm, amma bunun üçün heç bir əhəmiyyəti yoxdur. Doktor Kim məni sevdiyindən, serialın tarixini oxudum (və o, 50 yaşdan yuxarıdır, qeyd etmək lazımdır) və 70-ci illərin sonlarında Douglas Adams üç epizod üçün bir ssenarist olduğunu öyrəndi. Bəli, qərar verdim, ona bənzəyir. Və ümumiyyətlə, yazıçılar seriyası ilə işə dəvət edildi, bəzi yeni seriyalar, məsələn, tərəfindən tərtib edildi. Ancaq bilinçaltı bu əlaqə mənə istirahət vermədi. Bu qəribə və çox ağıllı Dirk kitabdan birinin xatırlatdı. Bəlkə doktor? Sonra bir az daha dərin qazmağa başladım və bu kitabın seriyasından çıxdıqları ortaya çıxdı! Adams bəzi süjet nöqtələrini istifadə etdi, amma Dirk, doktora bir neçə xüsusiyyət verdi. Bundan başqa Dirkın görünüşünü və geyimlərini təsvir edən Adams, dördüncü Doktorun, yəni o anda mövcud Doktorun rolu ilə Tom Bakerin imicini təkrarlayır.

Bəli, romanın özü üçün hisslər baxımından "Qalaktika üçün Hitchhiker's Guide" daha az qaranlıqdır. Amma bu qrama görə daha pis deyil: oxumaq prosesində mən hələ gülümsədi və zarafatlarda güldü, hekayədən xoş gəldim. Dirk ilə bağlı kitablar seriyasında artıq iki müstəqil, "Uzun Qara çay" və "Şübhə" lövhəsi (sonuncusu təəssüf ki, müəllif tərəfindən hazırlanmır) şəklindədir. Bu ilin sonuna qədər başqa bir şey oxumağa vaxtım olmayacağını düşünmürəm - günlər çox məşğuldur, amma oxumaq ilinin bu kitabla bitməsi sevindim.




Sort:  


You just planted 0.10 tree(s)!


Thanks to @catomoon

We have planted already
7739.42 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 21169.27
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29