Mina handia lortu nuen bihotz-bihotzaren ondorioz. Inor ez da proba amaitu aurretik gauean hautsi?

in #break-up6 years ago

Ezin nuen neure burua azterketan jarri. Ez da ezer gau osoan irakurri.
Goizeko hamarretan altxatu nintzen! Etxetik atera nintzen laster irten ondoren. Auto-rickshaw ez izatea, oinez rickshaw enkantean. Rickshaw-k asko tiraka. Uste dut ezin dut hurrengo 100 semestoreetara iritsiko hori gertatzen bada. Esan nuen: "Mama, luzatu, begiratu!" Rickshaw puller bezalako zentzua dirudi. 10 minutu barru iritsi nintzen.
Proba hasi zen ikusteko joan nintzenean. 20 minutu iraun dezagun.

hh2.png

Azkar idatzi izenak, klaseak, adarrak eta liburuak azkar idatzi eta arrastatu eta marjinaren tunela. Ondoren, eskuak eskuan azkar eskatzeko buruan. Galdera fisikari buruz eta ikasten ari naiz (?) Hezkuntza fisikoa eta osasuna: 3. Noiz ikusi nuen jendea nintzenean, jauna niregana joan zen. Baina datozen ondoren, zutik dago eta ez du hortik mugitzen. Gustatzen zait hori, niretzat, ez dakit zenbat urte daramatzan amodioa.

Azterketaren beste 30 minuturen bat badago, orduan, Sir begira zegoen nekatuta zegoen, beraz, aulki batean lo egin nuen bezala dirudi.
Orain idatzi dut zer aurrean nagoen. Garai hartan, klase bat arrastaka jaurti zuen lapseagatik. Berriz ere nire dufferafa.
Noiz 3 minutu utzi eta zergatik burua zuritu zen!

hh.png

Idazten hasi nintzen. Ez dakit zer idazten dudan, baina asko idazten dut. Orduko merkatua jaun eta nire liburuaren hasieran hasten da. Esan minutu batez, jauna! Sir uko egiten entzun. Azkenean, erregistratu eta garaitu behar izan nintzen.
I idatzi nuen lerro kopurua ez zen kalkulatu.
Entzun dut aretoan, 4.07 edo 4.70 erantzuna emanez
Iragarki hauei buruz pentsatzen, bat-batean nire bidaiari esan ...
"Mama, estutu ezazu, begiratu!"
rickshaw

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87