Zeldzame fout Albert Hein

in #busy6 years ago

In de AH reclame folder zie ik een hagelslag aanbieding waarbij ik 1+1 gratis krijg. Één pak hagelslag van 600 gram heeft een normale prijs van €2,20. Maar wat zie ik tot mijn verbazing in de reclame folder: twee pakken voor de helft van de prijs van 1 pak 😳

3989F43F-CD10-4C58-AEEB-A52A50C95F54.jpeg

Als mega hagelslag fan koop ik er uiteraard 6. Zal ik op de bon daadwerkelijk €0,55 per pak zien? Of toch gewoon €1,10 per pak. Ik verwacht dat laatste.

Na het afrekenen is mijn verbazing groot. Hartelijk Dank Appie!

9E21EA90-D742-4E33-BD57-8E45AC227B71.jpeg

Sort:  

Geniet er nu dan maar lekker van!

Groet,
Ray #lifeisforliving

Mooi man, eet smakelijk!
Wel schappelijk van de Appie dat ze zich aan hun folder houden

Misschien was 6 dan toch te weinig 😁

Dat was het maximale aantal. Als het nog geen sluitingstijd was geweest, had ik mijn vrouw nog even gestuurd 😬

Komaan een Nederlander is toch slimmer niet?
Buiten lopen, pakjes in de auto leggen en terug naar binnen, hagelslagjes halen, andere kassa en repeat 😎

wow, mooie vangst. Ik moet wel bekennen dat ik toch ook nog eens een andere bezocht zou hebben voor een tweede portie. (En ik ben geen nederlander) Haha, misschien woon ik gewoon aan de verkeerde kant van de grens ;)

Zou ik normaal gesproken iig overwegen. Of mijn vrouw sturen, want wij wonen op 45 seconden loop afstand vd AH. Maar ik was er 1 minuut voor sluitingstijd.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.11
ETH 3576.21
USDT 1.00
SBD 4.78