Z práce na kole

in #busy5 years ago

Ahoj Steemiťáci

jsem přihlášen do akce "Do práce na kole", která účastníky nabádá omezovat během května využívání pohodlných dopravních prostředků. Jednou už jsem se do práce na kole vydal, cestou jsem ale píchnul, takže zpátky jsem jel opět autobusem. Defekt jsem už opravil, a tak jsem se mohl vydat na kole domů. Čas mě netlačil, vybral jsem si tedy delší a bezpečnější cestu po cyklostezce vedoucí podél řeky Svratky. Městská část Brno-jih měla agilního starostu, během jehož vlády právě území kolem Svratky doznalo velkých změn. Rostla zde jako houby po dešti různá sportoviště a zasloužil se též o vznik farmy na Dufkově nábřeží.
IMG_20190507_151150.jpg

Tady jsem zvířata očekával, ale při jednom přejezdu řeky mě překvapilo ve vodě jiné zvířátko. Nejdříve sedělo v ústí betonové výpustě, než jsem však stačil vytáhnout foťák a vyblejsknout ho ve vší majestátnosti, pustil se po proudu řeky.
2019-05-08_21-45-11_301.jpg
Objekt u bílé linky je bobr.

Celkem často se mi stává, že než stačím něco zajímavého vyfotit, tak to uteče, uletí nebo se schová v koruně stromu. Nezbývá než souhlasit se Švejkem, že lehce se fotí nádraží, poněvadž se nehejbá a člověk mu nemusí říkat, aby se tvářilo příjemně.

Hezký den!

Sort:  

nejraději mám cyklostezku jezdíme to na bruslích . od zastávky poříčí až k olimpii a spátky . je to pěkných pár km

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87