Животът е горчив, но вие искате да бъдете сладки

in #busy5 years ago (edited)

Много пъти казвам: Не ми пука за очите и оценката на другите. Въпреки това, в крайна сметка, аз все още ще се грижи, и ми пука повече, отколкото преди.

Животът не е връщане, някои хора живеят от себе си, а някои хора са плах и свиват.

А аз съм просто мирянин.

Хората със сходни интереси могат да разговарят с мобилните си телефони половин ден.

Различните хора се изправят един срещу друг, но не желаят да кажат повече.

0 ##### #####

Изображение от Jane Book App

Всички в този свят,

Ще имам любов,

Може да е бриз, дъжд е,

Това е синьо небе, топла нощ.

Опитайте го, в ограничен живот,

Животът е ваш, който обича кой да отиде,

Отидете и имате това, което искате, отидете и го преследвайте, ако ви харесва.

Не позволявайте на този кратък живот да се случи.

##### 1

Изображение от Jane Book App

Сутрин кашата е безвкусна, а напитката в средата на нощта е пияна.

Но трябва да разберете, че вкусната каша е вкусна,

Интоксикиращо вино, най-тъжното.

Хората в големите градове винаги обичат да останат до късно, това не е хоби,

Самотно е, от най-дълбоката част от времето,

По-голямата част от деня е скрита, никой не знае.

Изчакайте, докато нощта закъснее, ще излезе един по един ...

##### 2

Изображение от Jane Book App

Хората, които се срещат, са най-подходящи за сърцето.

Имате много лоши неща да кажете,

Неизчерпаеми оплаквания,

И непознати винаги са щастливи да слушат,

Така че лошите емоции са били дадени на непознати,

Това е само добро настроение да се остави настрана.

Ти каза, че този свят е горчив,

Да, всички страдат,

Така че трябва да сте много сладки да живеете този живот.

Живот, двама души, четири сезона, три хранения,

Събудете се от сутринта и зората до залеза,

До края на живота ми само искам да бъда ти, но само ти.

##### 3

Изображение от Jane Book App

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66540.93
ETH 3186.50
USDT 1.00
SBD 4.11