0.01 SDB i więcej za resteem?

in #busy6 years ago (edited)

Logopit_1531575633525.png


Witam serdecznie. Chciałbym się bardziej zareklamować na steemicie, więc wymyśliłem taką akcje.
Pierwsze 10 osób które zresteemuje ten post, dostanie 0.01 SDB, jeśli dzięki tym resteem'om znacznie powiększą się moje zrobki na postach, to każda z tych osób dostanie 1 SDB na swoje konto ;). A w przyszłości gdy będę zarabiał bardzo dużo, to możecie oczekiwać na 10 SDB. Każdy kto zresteemuje ten post zostanie zapisany w moich notatkach i będę pamiętał o mojej obietnicy, którą tu złożyłem. Aktualnie jak pisałem to dostanie to pierwsze 10 osób, ale gdy będę zarabiał więcej, to również będę pamiętał o innych ;)

Jak już to zrobisz, to napisz w komentarzu :)
Pozdrawiam.

Jeśli jesteś tu z resteema, to zapraszam do obserwowania i up vote pod tym postem :)
Bardzo dziękuję za udostępnienia, nie pozostanę dłużny :)

Sort:  

za Gothica masz resteem :)

Dzięki. Zpisze cię i za tydzień zostanie do ciebie wysłane 0.01 sdb ;)

Upvote i Resteem poleciały.Pozdro

Już zapisuje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27