Kanin / Sella Nevea / smučanje na smučišču z naravnim snegom


Smučišče Kanin / Sella Nevea je odlična izbira za vse ljubitelje smučanja po naravnem snegu. Kulturni praznik je bil kot nalašč za športno udejstvovanje - kot večina ostalih Slovencev, ki je že zgodaj zjutraj romala proti smučiščem, sem bil tudi jaz med njimi. Prvotna ideja je bila sicer Nassfeld ali Turracher Höhe, vendar ko sem videl neskončno kolono, sem se odločil, da spremenim plan.

Na Kaninu nisem smučal že vrsto let. V mladosti, ko sem treniral smučanje pa je bila to zelo pogosta destinacije. Spali smo v Kaninski vasi in vsak dan smučali nad oblaki - ko že nikjer drugje ni bilo več snega.

Karta za Kanin / Sella Nevea stane 26 evrov za 3 ure smučanja, kar se mi zdi še vedno sprejmljivo in dostopno. Kljub temu, da se smučišče ne ponaša z neskončno progami, pa sem se v treh urah dovolj nasmučal - tudi za to, ker ni bilo prevelike gužve, kot sem jo navajen na naših smučiščih med prazniki in predvsem med vikendi.

Če vam je bila objava všeč, potem se lahko naročite na moj YouTube kanal, “všečkate” Facebook stran, ali pa mi sledite na Twitterju.

Italijanski del je precej manj sončen, kot pa je naš del smučišča - všeč mi je, da so pred leti povezali ti dve smučišči in omogočili smučarjem večjo izbiro. Sicer vse naprave na Kaninu niso delovale, vendar je bilo smučanje po naravnem snegu čudovito. Priznam, pogrešam takšne zime.



Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2019/02/09/kanin-sella-nevea-smucanje-na-smuciscu-z-naravnim-snegom/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83