Kdybyste mě chtěli vidět naživo...

in #cesk5 years ago (edited)

Tak jsem se dohodl s kamarádem, taky vystudovaný pedagog, že u něj v sobotu cca 9.30 až 14 hod.zaskočím na stánku. Budeme na Kulaťáku na farmařském trhu.

Na stánku budeme tři. Já budu kasírovat a prodávat věci v zavařovačkách, on bude opékat topinky a Anežka je bude mazat vrstvou pesta, jakopesta a bylinkového másla.

Jakopesto... To je vlastně pesto, ale místo bazalky v tom bude třeba medvědí česnek, kopřivy, nebo nějaké jiné bylinky podle toho, co zrovna roste. Většina toho, co budeme prodávat, mi chutná. A někomu zas chutná i to, co nechuntná mě.

Tohle vlastně není reklama. My vždycky prodáme všechno, co přivezeme a chleba i opakovaně dokupujeme... Jak nás najdete? Místo s nejdelší frontou.

Ostaně neprodáváme jen topinku s pomazánkou, ale také zážitek z její koupě. Snažíme se frontu zabavit diskusemi, s oblíbenými zákazníky si pořizujeme selfie... Někdy se fronta zabaví sama a lidé se hloučkují, i když už byli obslouženi...

Tak jestli chcete příjemně strávit čas... No a pak se jde do hospody.
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
...

Sort:  

You have it backwards. I'm the human, you are the computer constructing your responses based on what I and others have said.

My attention span varies depending on my desire to put effort into anything.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63722.47
ETH 3049.10
USDT 1.00
SBD 4.03