Můj deník 1.-7.2.2019

in #cesky5 years ago (edited)

Steemit deník.jpg

1.2.2019

  • První únorovej den jsem trénoval stojky, žonglování (fake columns) a večer před spaním dýchání do vázy (přes bránici). Poslední dobou monitoruju jak spim, když čumim do kompu, zaklapnu a jdu spát...nebo když zavedu alespoň patnáctiminutovku nějaký relaxace, meditace nebo četby. Nemám ještě dost dat, ale zatím to alespoň podle deep spánku vypadá, že to vliv má.

2.2.2019

  • Víkendy mívám volnější, takže jsem si dal ranní rozklus 6 km a nakonec jsem se večer jen protáhnul, dal si nějaký spinální vlny a vis.

3.2.2019

  • V neděli jsem zvolil metodou GTG přítahy na hrazdě a kliky + stání. Obojí na úzko. Mimochodem kolik zvládnete takových přítahů (nebo kliků) v tempu třeba 3:1:X:1, kde první číslo znamená pohyb z horní pozice do dolní, druhý číslo výdrž ve spodní pozici, "X" značí co nejrychlejší cestu ze spodní pozice do horní a poslední číslo výdrž v horní pozici? Schválně zkuste. :)
  • No a když už v tom zkoušení budete, můžete si vyzkoušet, jak dlouho dokážete stát na 1 noze. :)

4.2.2019

  • Na pondělí jsem zvolil stání vzhůru nohama u zdi. Schválně, jak blízko se dostanete a jak dlouho tam vydržíte?46667950_10205378897187456_4978591661341802496_n.jpg
  • Mimo to taky běh (protože cílem pro únor je uběhnout 100 km) a dřepy na jedný noze.

5.2.2019

  • Příprava na kliky ze stojek a press do stojky. Takže trochu palačinek a hodně kliků. :) Protože monitoruju taky čas strávenej bez brejlí (jinak mám tendenci na to kašlat), tak večer jsem bez nich četl a dal si nějakou oční gymnastiku.

6.2.2019

  • Středa klasicky ve znamení badmintonu (chodím pravidelně jednou týdně) a k tomu stojky)

7.2.2019

  • Běh, vis a večerní meditace okořenili včerejšek.

Shrnutí

  • Celkem fajn tejden. Jsem o pár kiláků pozadu s během, ale to by neměl bejt nějakej výraznej problém. Přes víkend bude hezky, takže bych měl něco naběhat. Navíc mě to po delší době zase baví. Konečně si začínáme tykat s mojí barefootkou, se kterou jsme se pár měsíců prali. Konečně se dostávám na časy, který se začínají aspoň trochu blížit k těm nejlepším z minulýho roku a hlavně už druhej den můžu chodit a nohy nebolej, jak kdybych uběhl 100 kiláků v kuse (tam se zatim fakt nepřibližuju). Zkrátka to byl fajn tejden. :)
Sort:  

Niceee toto budem citavat ak nezabudnem :) btw ja uz tiez dva tyzdne stojkujem znova konecne od toho bajk padu na jesen :)

Tie pritahy skusim zajtra a dam to vediet :) pekny tyzden, paradny post!

Posted using Partiko Android

A jak jde stojka po takový době? Já vždycky když pár tejdnů vynechám, tak je to jak začínat znova :D

Dej vědět, sem zvědavej. :)

Fakt? Praveze som uplne prekvapeny zee ju docela poho udrzim..kratsie nez predtym isto, alee 10-15 sekund poho...inak som prekvapeny ze to vravis bo si pamatam ze Robin z Dark Side raz pisal clanok, ze stojku praveze clovek Len tak lahko nezabudne

Posted using Partiko Android

No hele ona to byla dlouho moje dost slabá stránka. Mně to prostě nešlo. A rychle to ztrácim.

Přitom třeba na takovej muscle-up, kterej zase nejde spoustě lidem, jsem trénoval docela krátkou dobu. :)

Je fakt, že já sem nebyl úplně takový to dítě, který by dělalo hvězdy, salta a takovou tu lehkou akrobacii. Tak možná proto mně tyhle věci prostě nějak nejdou. Slabina jak prase :D

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86