Děláte si poznámky?

in #cesky6 years ago

Osobně si většinou poznámky nedělám, nebo jen na nějaký papír, který pak stejně nemohu najít ;-). Jediné poznámky (nebo spíše koncepty) si dělám na posty pro STEEMit.
Ze začátku jsem psal vše přímo bez poznámek. Od 24.11.17 jsem si začal dělat koncepty do poznámkového bloku v NTB. Mám je hezky poskládané podle data zveřejnění. K dnešnímu dni to dělá pouhých 82 stran textu. Je to málo nebo dost? Vzhledem k mé aktivitě jeden článek za tři dny, bych řekl, že je to dost ;-). Zajímalo by mne, kolik stránek už popsal třeba @krakonos. Pokud by se hlasovalo pro místního nejpilnějšího „psavce“, dal bych mu okamžitě svůj hlas :-D. Jeho posty mají hlavu i patu, jsou čtivé a vždy se z nich dozvím něco nového, zvláště když zabrousí do historie.
Pochlubte se, kolik jste asi popsali stránek pro Steemit. Mohla by to být zajímavá statistika aktivity osazenstva Česko – Slovenského jezírka.

jezek.gif

Sort:  

Poznámek mívám plné kapsy, mám na to svůj oblíbený formát papírů a oblíbené propisky. Co je pro mě opravdu důležité, píšu si ručně. V práci nebo na Steemit píšu rovnou do počítače. A myslím, že docela rychle a čtivě ;)

;-). Na Steemit píšeš samozřejmě čtivě a hlavně inspirativně ;-)

You got a 1.55% upvote from @brupvoter courtesy of @bucipuci!

Mám rád papír a tužku, ale ke steemit si poznámky nedělám. Dělám si fotky:-) Ke svým článkům se snažím mít vždy nějaký obrázek vlastní produkce a tak, jak mě napadají věci, o kterých chci psát, udělám si k tomu nějaký obrázek...pravda, hodně obrázků zůstalo nevyužito:-))

;-). Ne že bych nedal post přímo, ale zjistil jsem, že si to po sobě musím aspoň dvakrát přečíst a tak si to pro jistotu píšu do poznámkového bloku. Navíc některé posty překládám Googlem do angličtiny a tak to musím mít někde napsané ;-)

Hmm neviem presne co myslis, slovom poznamky. Ulohy co treba spravit si pisem do telefonu a doma prepisujem na zlte papieriky a lepim na SCRUM tabulku co mam na stene

Steemit posty samozrejme pisem rovno digitalne.

A inak si pisem este dennik.Rucne...cca raz za dva tyzdne..cize to nieje zrovna dennik :D

Poznámky: - to co bych měl udělat a vím, že bych to zapomněl, tak si někam napíšu. Problém je v tom, že to někam založím a je to, jako bych to nenapsal ;-), takže si už nepoznamenávám ;-)

Bez poznámek bych byl ztracen jak šofér bez mapy.
Používám službu od Googlu Keep. Má i svůj widget v telefonu. Lze je možno třídit podle tagu. Tag "steem" mám taky. Buď si píši koncepty, nebo dokud se nezveřejní celý post, tak je zde zálohován. Jakmile je dotyčná věc vyřízena - mažu, likviduji.

Pro věci, které mají termín využívám opět služby Googlu - Kalendář. Píši si tam věci které plánuji i na několik let dopředu.

Pokud tedy se někdo do této služby nabourá, nebo uniknou hesla. Bude jako by mi někdo šmejdil v obýváku.

;-). Jooo, mapa je pro nás důležitá. Mám ji radši než navigaci ;-). To "šmejdění" v obýváku je riziko současného trendu.

Nedělám. Prostě si sednu a něco napíšu. Poznámky jsem si dělala akorát když jsem měla v plánu natočit nějaké vtipné video, abych ty nápady pak nezapomněla :D

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22