Sport (Téma týdne)

in #cesky6 years ago

Kde jsou ty časy. V současné době tak akorát lehce vzpírání, mrtvý tah a podobné odnože. Když vezmu v úvahu, že takový plný sud piva váží (+- 65kg) o šest kilo více než má maličkost, tak při průměrném počtu 15 sudů na den je to celkem slušný výkon ;-). Když k tomu připočtu 10 až 15 palet okolo dvou metráků, tak se v práci nasportuji až až.
Jako dítko školou povinné jsem na tom byl lépe. Hrával jsem fotbal a ještě dnes mám kolena zjizvené od drhnutí škváry;-). Mimo to taky soutěžil jako mladý hasič a nějaké ty školní přebory ve šplhu, přeskoku přes kozu a podobně.
Asi nejlépe mi však šlo běhání v přírodě. Žádný kros, ale orientační běh. Pokud někdo neví co to obnáší, tak to vám dají do ruky slepou mapu (bez názvů), podle které běháte nebo klušete po lese a hledáte kontrolní body, na kterých označujete závodnickou kartu. Pokud nezabloudíte a dorazíte do cíle, karta se vyhodnotí a máte-li nalezeny všechny kontroly a slušný čas, máte šanci na „bednu“;-). Mimochodem (pro @jirka-orlova), Pacalůvka u Těrlické přehrady byla častým místem našich závodů ;-).
Jednou jsem měl možnost běžet, tehdy celkem oblíbený, Běh bílou stopou SNP. Start byl v Bánské Štiavnici a cíl, jak jinak, v Bánské Bystrici. Něco kolem 50-ti km na běžkách přes hory a doly. Atmosféra perfektní a nožičky v cíli kudrnaté ;-). Měl jsem tehdy běžky s dřevěnou skluznicí a nějak málo je napustil voskem. V polovině závodu už jsem jel na holém dřevě. Do kopečků to byla paráda. Všichni okolo těžce „stromečkovali“, aby se dostali nahoru a já jako frajer capkal kolem nich rovně. Na otázky, co mám namazáno, jsem odpovídal, že už nic. Vycapkal jsem na kopec a na druhé straně prudký sjezd. Na kopci stáli pořadatelé a každého varovali, aby pořádně „plužili“, jinak je budou dole sbírat do pytle. Opět jsem nasadil rovné běžky a lážo plážo se jal sjíždět kopec. Pár metrů mi to jelo, ale pak jsem se musel odrážet hůlkama, abych se vůbec dostal dolů. Ta druhá půle závodu fakt dřina.
Jak jsem napsal na začátku. Kde jsou ty časy. Dnes nejraději provozuji „gaučing“ :-D.

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

This post has received a 3.03 % upvote from @drotto thanks to: @bucipuci.

You got a 2.61% upvote from @brupvoter courtesy of @bucipuci!

V Orlové bydlím chvíli. Asi 10 let. Vím o Těrlické přehradě, několikrát jsem kolem ní jel. Ale to je tak asi všechno. :D Musím se podívat kde je ta Pacalůvka. ;-)

Myslel jsem, že to tam trochu znáš ;-)

Na Pacalůvce je pěkně, i když už to také není co to bývalo.
Gaučink je sice fajn, tedy pro ty, co zvládají jen polehávat, ale ne nadarmo se říká, že je počátkem konce lidstva. ;)

;-). Doma jsem rád, že sednu. Některé rozvozy vydají za tři dny v posilovně ;-)

Hah na bezkach som bol raz v zivote...na lyziarskom :D Mega sranda to bola :)

A co znamena lehke vzpirani? Po kolko opakovani? A ako casto? Drep, bench, mrtvy tah, military press?

Vzpírání: občas ty sudy musím dostat výše, než je rampa auta :-)

omg :D tak to som fakt vbc nepochopil :D

Je fakt, že to nebylo úplně jasně napsáno ;-)

Jestli si při váze 59 kg takhle "pohazuješ" se sudy o váze 65 kg, tak to se asi můžeme všichni ostatní se svými sportovními výkony schovat :D To tedy klobouk dolů!

Nepohazuji. Mám co dělat, abych je nějak vysoukal do schodů ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87