A teď pro změnu o Drug Wars

in #cesky5 years ago

V posledních týdnech čeří hladinu našeho rybníčku dvě zásadní aplikace na blockchainu Steemu. O Actifitu jsem psal nedávno, teď je čas na Drug Wars. Mimochodem kdo zatím nejste v českém gangu, neváhejte se přidat. Dohromady máme celkem slušnou sílu a už jsme zvládli rozbrečet Korejce, který si chtěl vyskakovat na @tazi'ho.

Drogové války si prošly celou řadou změn, z mého úhlu pohledu je zásadní úprava hodnot a schopností jednotlivých vojáků. Donedávna zbytečný pěšák s kudlou se teď dost hodí, zejména ve velkém množství při útočení. Týpek s bazukou naopak oslabil a z velké mámy je teď supermáma. V každém případě chci říct, že dlouhodobé plánovaní strategie není možné.

Před nějakým časem jsem předpovídal přechod na vlastní token, kterým se později skutečně stal Future. Teď myslím, že se brzy dostaneme do fáze, kdy hra projde takzvaným "wipe", smazáním všech herních dat a spuštěním od začátku. V téhle chvíli je totiž stále ještě v testovací fázi a je v ní velké množství mrtvých duší, které slouží jen k tomu, aby je někdo aktivní pravidelně okrádal. Ale hlavně, celá řada služebně nejstarších hráčů už má takovou pozici, že je nově registrovaní nemohou dohnat, pokud nenakoupí miliony Futures. A to není příliš motivující.

Jen pro ilustraci, armádu, kterou mám já, by hráč s nadprůměrnou produkcí (200k alkoholu i zbraní denně) stavěl zhruba 40 dní. K tomu ale nepočítám čas, který dotyčný potřebuje, aby vybudoval infrastrukturu umožňující takovou produkci. Kdyby hrál dotyčný hodně aktivně a pravidelně úspěšně bojoval, stejnou armádu by mohl vybudovat zhruba za 10 až 15 dní. Dost by záleželo také na jeho štěstí. Nebo by si ji mohl koupit za Futures, v aktuálních cenách by okamžitá rekrutace mé armády vyšla na 350 až 400 dolarů. Vím, že lidé do celé řady freemium her sypou nemalé peníze, ale tohle se mi zdá hodně drahé. A to i v situaci, kdy si ve hře můžete něco málo vydělat zpátky.

image.png

Jakmile tedy umožní autoři hry registrace i pro hráče bez účtu na Steemu, zřejmě hru spustí od začátku. Pokud máte v úmyslu hrát DW i poté, doporučuju škudlit Futures tokeny, které v ní získáváte. Po restartu se vám budou hodit, urychlí rozjezd v době, kdy budou všichni na stejné startovací čáře. V té době se také s tokeny začne více obchodovat, protože rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou, kterou nabízí přímo hra, je enormní. Koupit Futures teď můžete cirka v kurzu 65 F za 1 Steem, prodat pak zhruba v kurzu 1250 F za 1 Steem.

V každém případě zmíněný wipe i přímý prodej Futures za jiné měny a tokeny určitě přijdou. Čím rychleji se hra bude vyvíjet, tím dříve.

Sort:  

Když už jsme u těch Future tokenech, kolik jich máte?

Asi tří nebo čtyř set jsem se zbavil, teď 160.

to stěma mrtvejma dušema není pravda, nečtu vše co píšou @drugwars, ale po 14 dnech neaktivity se učet přepne do módu mrtvého brouka a nikdo na něj nemůže útočit :) Nemám to ověřené, ale psalito .)
A wipe podle mně taky jen tak nebude beta to bude podle jejich blackpaperu ještě nejmíň rok :)

Ale jinak jsme uvažoval nad tím stejným, prtože jsem kdysi hrál travian rok a tam se prostě jednou sedmejdiv světa dostaví a hra zkončí :)

Mám krátký seznámek snadných cílů, kam si chodíme jen pro suroviny. Některé z nich nejsou aktivní, ale na seznamu jsou déle než 14 dní.

ok tak to asi jen přestanou bejt vidět v tom nabízeném seznamu target :)
já si teď obešel ty svoje a hodilo mi to přes 300k :) to už je potřetí za den co jsme k nim šel :)

A zrovna koukám že je vše jinak :D

Ano, jednotky opět změnily charakteristiky.

Já se to snad pokusím pochopit, když tak o tom píšeš...

Zkus to probrat se synem, předpokládám, že Háša si bude vědět rady ;) Z nějakého důvodu si děti rozumí s počítačovými hrami tak nějak automaticky, i kdyby byly třeba v čínštině.

Nebo doraz na sraz, @petrvl nebo já ti rádi uděláme přednášku :))

:( já nedorazím tentokrát, jedeme na chalupu sázet cukety a ostatní věci... možná když dorazíme včas zpátky tak bych někam dorazil alespoň na pivo... nebo tak...

Záchytný bod bude ten pivovar ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31