O smetí v #cesky a kryptočláncích. A taky o libře.

in #cesky5 years ago

Nejsem si zcela jist, jak se dívat na články, které občas vychází v #cesky, a jsou to de facto stejné texty jako na jiném portálu, byť od stejného autora. Nebo dokonce jen odkaz na jiný článek s jednou dvěma větami navíc. Přijde mi, že je to tak trochu smetí, ale naštěstí se to dá zatím snadno ignorovat a přeskakovat na další články. Pak je tu @stefant2007, který využívá našich botů, ale ve skutečnosti je zřejmě z Venezuely a jen našel zajímavý způsob, jak přeložit články do češtiny a slovenštiny.

Já každopádně trochu toho smetí přihodím teď a budu se snažit, aby mělo přeci jen nějakou přidanou hodnotu. Myslím si, že tenhle článek o libře od Facebooku stojí za přečtení, a že i další články stejného autora, pokud vyjdou, budou čtením originálním, a přesto zajímavým:
https://cryptosvet.cz/facebook-jedna-libra-nesvobody/

Na českých a slovenských kryptoportálech je smutným zvykem, že jejich autoři většinou načtou něco málo na Cointelegraphu a podobných stránkách, aby to pak přeložené a bez dalšího výrazného osobního přispění přepsali na svůj portál. Takže se na tuctu různých webů pravidelně dočtete to samé v různých variacích, ale vždycky je lepší koukat přímo na zdroj...

Je to samozřejmě logické, zatímco anglicky píšící autoři jsou profesionálové placená za to, aby nad tématy přemýšleli, ti čeští často píší za pár stovek na koleni a bez hlubší znalosti problematiky. Inu, třeba se kvalita jednoho dne zvedne.


a.png

Sort:  

máš ten stejný pocit jako já jsem měl jednu chvíli s actifit reportama :)

Ten Stefanův dezert ideální pro stříkající vodu nevypadá tak špatně.

Možná, ale já se necítím býti stříkající vodou ;)

Štefík ovládá spoustu jazyků. Je to kluk šikovná :D

Spíš zná opravdu dobrý překladač. Zajímalo by mě jaký. Ale nereaguje, ani když mu píšu španělsky. A že je ze španělsky mluvící země je celkem jasné, nedávno v titulku s otázkou použil obrácený otazník ;)

Tak já myslel že @stefant2007 je někdo od nás, tak to je zajímavý poznatek. Hmm, asi umí překládat :-) ale některé ty fotky vypadají fakt zajímavě.

Ty fotky má vždycky stažené, ale ozdrojované.

Vzhledem k množství textu jsem se jen díval, jestli na něj nezaútočí číta nebo někdo podobný.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29