Jak (ne)odpočívám

in #cesky5 years ago

Moc neodpočívám. To už musí být, abych se na chvíli natáhnul nebo jen tak bezcílně seděl. Většinou mi to nedá a jdu něco dělat.
Ani nevím, kdy jsem se naposled nudil. Vždy se dá něco vymyslet, i když je člověk v práci a zrovna se nic neděje.

Rád odpočívám aktivně. Procházka v přírodě, pohodový výlet pěšky nebo na kole, drobné kutění či činnosti na internetu, četba něčeho poutavého. Mám rád, i když tato odpočinková činnost má nějaký smysl. Mě nebo někoho potěší, přinese užitek. To je ideální. Člověk si odpočine a zároveň i něco udělá.
Přijde mi, že život je krátký na tolik zajímavých věcí. To se prostě nedá stihnout :-)
A odpočinek ve dvou, jak psala má @zenuska, je taky moc fajn. A je od ní moc hezké, že myslí na to, abychom si dostatečně společně odpočinuli. Prostě sdílená pohoda je dvojnásobná pohoda.
Tak si jí užívejme ;)

Pohoda_na_hladine.jpg

JJ prac animace.gif

Sort:  

Congratulations @xlisto, you are successfuly trended the post that shared by @jjprac!
@jjprac got 0.04251600 TRDO & @xlisto got 0.02834400 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @krakonos, you are successfuly trended the post that shared by @jjprac!
@jjprac got 0.20341800 TRDO & @krakonos got 0.13561200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

!BEER

Díky za pivko ;-*



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

!BEER



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

!BEER
!trdo



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Ahoj, tvoje příspěvky jsou zajímavé a osobně jsem vždy rád, když něco nového publikuješ. Bohužel však tvoje práce, které by stály za to být ohodnoceny nějakým hodnotnějším kurátorem (např. Curangel), nejdou vložit do pořadníku z důvodů využití bidbotu (asi smartmarket, nevím který). Ono už to samotné používání bidbotů se v dnešních dobách myslím tak moc nevyplatí. Ve finále se možná kvůli pár % připravíš o pěkný šťavnatý upvote nějaké podobné kurátorské aktivity, což si myslím, že je škoda.
Většinou stačí týden počkat (bez bid botu) a jde to.
Nevím, co všechno je bráno jako bidbot, ale zkus zvážit jejich využití (pokud je využíváš).
Měj se fajn a neber to jako kritiku, spíš radu 🙂

Díky za informaci a za pochvalu ;-) Využíval jsem už pouze Smartsteem a s ním jsem přestal před několika dny. Takže už brzy budu čistý :-)
Ještě občas využiji Droida, ale ten je zdarma, předpokládám, že ten nevadí.(http://droida.ch/steem/)

Ten neva, smartsteem jsem používal před HF a od té doby ne protože myslím že tam se to už moc nevyplatí.

Právě, taky jsem to tak vyhodnotil ;-)

Tak ještě je tu další problém, nemá to rádo vlastníky SBI (už jsem psal @bucipuci tuto informaci), tak bohužel nelze využívat výhod obojího :/ PS. jsi na discordu?

Mám v tom trochu hokej. Mě jsi psal o SPI a tady píšeš o SBI, které má skoro každy v českém rybníčku.

Ajaj to sem se spletl, jedná se o SPI, díky za upozornění. Ano, kdyby bylo problémem SBI, tak by tam nemohl snad nikdo :) to máš pravdu

!BEER



Hey @ritxi, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

SPI mám jen pár kousků a členem nejsem :-)
Nejspíš je stejně prodám.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12