JJ´s paper models - Papírové modely JJ I.

in #cesky6 years ago

Did you like the kids like to cut paper models from ABC? I liked them. Some models have survived to this day. And the rest, if my mouse - the Pepper did not destroy them, so they made them naughty nephews when they were still small ...
I loved the construction of various monuments. I also made models of vehicles, but there were the toughest bikes. Cutting out hundreds of triangles did not make me much fun and I had the wheels ... Today we look at models of costumes in folk costumes.

We have a costume from Chodsko, a bitch and something from Moravia ...

Czech:
Taky jste si jako děti rádi vystřihovaly papírové modely z časopisu ABC? Já je měl rád. Některé modely přežily i do dnešních dnů. A ty zbylé, pokud je nezlikvidovala má myš - Vepřík, tak je dodělali zlobiví synovci, když byli ještě malí...
Nejradši jsem měl rád stavby různých památek. Dělal jsem i modely vozidel, ale tam byla nejobtížnější kola. Vystřihování stovek trojúhelníčků mě moc nebavilo a kola jsem měl šišatá... Dnes se podíváme na modely postaviček v lidových krojích.

Máme tu kroj z Chodska, pasáčka i něco z Moravy...

IMG_20180424_185122.jpg

IMG_20180424_185143.jpg

IMG_20180424_185152.jpg

I originally donated it to my grandmother and today I am still standing with my parents in the library ...

Původně jsem je věnoval mé babičce a dnes dosud stojí u mých rodičů v knihovně...

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Ábíčko bylo perfektní. Na tehdejší dobu opravdu super. Nevím, jestli je dnes něco podobného.

Pustil jsem ho ze zřetele v 15ti letech ;-). Pak jsem ho zahlédl, když klukovi bylo 10, ale nějak ho to nebavilo.

Každý je holt na něco jiného ;-)

You got a 75.95% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Aha. Sám jsi lepil. Četl jsem posty od zadu. Předchozí komentář u následujícího postu s otázkou můžeš ignorovat.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64804.67
ETH 3109.79
USDT 1.00
SBD 4.27