Nebudete se bát?

in #cesky5 years ago (edited)

Byla jsem kdysi krásná. Maličká, ale krásná. Moje holčička si mě hýčkala jako v bavlnce. Vozila mě v kočárku, česala mi vlásky a pak...
Vzala mě velká voda. Odnesla mě až na tenhle strom na břehu řeky. Jeho křivé větve připomínají kostnaté pařáty oběšenců. Už nedělám radost žádné holčičce. Teď upírám své temné oči na tebe. Ano, podívej se na mě, jak se mi lesknou ve svitu měsíce. Toužím po tom, aby sis mě odnesl. Toužím po tvé krvi...

Panenka povodňová.jpg

Kráčíš temnou krajinou, bloudíš temnými lesy a když v tom náhle... Jsem tu já. Na pahorku uprostřed louky v mlze zahalená. Oko života a smrti. Poslední věc v tvém životě. Oprátka. Cítíš, jak se zadírám kolem tvého hrdla a dusím tvůj poslední ledový vzdech? Konopné lano už čeká...

mtcBJli.jpg

Představil jsem vám mé dvě strašidelné fotky. Doufám, že vás nebudou strašit i ve snách ;)

Sort:  

To bys nevěřil, co nám v náhonu skončí na česlicích. Kdyby jenom panenky...

To věřím, stačí, když vidím u jezů, co tam všechno plave.

.. priznávam, text som nečítala, ale na margo tvojej úvodnej hororovej fotky, som si spomenula na jedno podobné miesto v Mexiku - tu máš česky: https://cestovani.idnes.cz/strasidelny-ostrov-panenek-v-mexiku-utonula-divka-odstartovala-peklo-1m0-/kolem-sveta.aspx?c=A160923_143219_kolem-sveta_hig .. Líbí? :D
edit: až teraz vidím, že ti to už komentoval @phortun.. no nic .. :D tak pekný štvrtok :D

Díky , i tobě :-) Jj, o tom ostrově jsem už slyšel, viděl jsem i v televizi nějakou reportáž. ;-)

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 11.78% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

You got a 43.63% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Tou první fotkou jsi mi připomněl mexický Ostrov panenek (Isla de las Muñecas), o němž jsem kdysi psal článek (ne tady na Steemitu). Doporučuju mrknout aspoň na pár obrázků :D

Jj, vzpomínám si. Na to místo jsem přesně pomyslel, když jsem tuhle panenku našel ;-)

Hi @jjprac!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.102 which ranks you at #23079 across all Steem accounts.
Your rank has not changed in the last three days.

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 275 contributions, your post is ranked at #192.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • You have already convinced some users to vote for your post, keep trying!
  • Good user engagement!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Congratulations @jjprac! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 2000 replies. Your next target is to reach 2250 replies.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Uff, měl jsem odvahu to rozkliknout až dnes, včera večer ne :-)

:-D Až tak děsivé to zas není :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70181.59
ETH 3549.53
USDT 1.00
SBD 4.74