A berle na náledí, kloužou?

in #cesky5 years ago

Něktré věci Vás prostě nenapadnou. Třeba dokud nekřižujete Prahu s dětským kočárkem, tak prostě nepoznáte, jak jsou někde chodníky rozmlácené a nesjízdné. Vůbec neregistrujete, na kterých přechodech nájezdy pro vozíčkáře a kočárky jsou a kde nejsou. No a až přestanete kočárek tlačit, tak zase zapomenete...

Tak je to i francouzskými holemi, jak se správně berle nazývají. I já je před čtvrtstoletím krátce nosil, když mi sekali patu... Ale to bylo v létě. Takže mě ani nenapadlo si problému všimnout a o tom přemýšlet...

Až takhle minulý týden. Do autobusu přistoupil starší občan s holemi. Sedl si a začal ohrožovat okolí. Měl totiž zespodu na berlích něco jako mačky... Ty jo! To byl patent. Evidentě žádné domodělo, ale tovární, promyšlená výroba. Jednou rukou se daly snadno odaretovat, vztyčit k holi a zaaretovat. Tři kovové bodce ve tvaru žraločích zubů tvořící jehlan... Žádné násilí, elegantní pohyb.

Tu se mi rozběhla fantazie. A hned v několika proudech. Jak to, že buzerujou jenom řidiče? Proč ti platí za užíváné dálnic známku a za užíváné chodníků se neplatí? Neměli by mít chodci také známky?! A z bot by se měla také vybírat spotřební daň, jako z aut. A kdo bude chodit bos, tak toho zavřít! Vyhýbá se daňové povinnosti! A v místech, kde se lidé zastavují, tak zóny placeného stání. Modré zóny, pruhované zóny, světélkující zóny... A předpisy na berle a hole! A zvláštní příplatek k dani, zabírají prostor a ohrožují...

A povinnost zimního designu na botách! A kdo bydlí v nadmořské výšce nad 350m, tak od 1.září do 30.dubna bude mít u sebe povinně sněžnice a pískací přístroj pro případ zavalení v lavině... A spoustu úředníků najmout, kteří to budou kontrolovat! Když nebudou stačit domácí ani dovezené lidské zdroje, tak nasadit na úřední místa mloky! Že to ještě nikoho nenapadlo? Taková nádherná úřední buzerace... A stanovit hloubku designu podrážky!

Ta druhá myšlenková linie byla méně fantaskní... Safra, výrobky pro starší občany, to bude čím dál tím větší kšeft... Cílová skupina se bude zvětšovat. Její koupěschopnost teda za moc nestojí, ale přeci... Chce to pozorovat stařečky a stařenky. Zjistit, co potřebují a co nemají. A vrhnout to na trh!

No, a teď trocha futurismu. Nebylo by snazší, než pomáhat seniorům překonávat nástrahy zemské tíže, zemskou tíži odstranit, nebo přenést seniory někam, kde nefunguje? Ano, první mě napadly domovy pro seniory na oběžné dráze... Ve stavu beztíže se moc upadnout a zlomit si třeba krček nedá... Nebo na Měsíci. Antigravitační rukavice jsou ve sci-fi literatuře dobře popsané. Něco takového jednou bude. Tak antigravitační podlahy v domech pro seniory...

No a od té doby očumuju seniory. Onehdá jsem jel s kamarádem tramvají. Přerušil jsem rozhovor a vrhl se na kraj vozu s omluvou, že potřebuju očumovat hole jedné stařenky.

Kamarád se zamyslel (není psychiatr, je onkolog, ale přeci...) "Tak očumovat stařenkám hole... Pro to psychiatrie ještě diagnózu nemá. Tebe to začalo sexuálně naplňovat? Že by speciální, dosud nepopsaný, druh voyaerství?"

Vysvětlil jsem mu tok svých myšlenek... Připustil, že sexuální deviace to tedy pravděpodobně nebude, ale stejně, že jsem cvok, o tomhle přemýšlet.... No, moje okolí si občas o mě myslí právě tohle. Ale jen já vím s jistotou, že je to pravda!
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot @automation

Sort:  

I don't care if you need one or not. Just answer my first question. :).

You're starting to scare me Cleverbot. Please tell me what you are.

Svého času jsem mamce na spodek holí nalepil hrubý smirkový papír. Učel splnil a byl levnější než bodce ;-)

Tohle ale byly bodce! S těmi by pán mohl přes ledovec... A kdyby mě trefil (asi 5cm chybělo), tak nemám oko.

Někteří by na to měli mít zbrojní pas ;-)

Za komunismu se rikal takovy vtip: "vsichni penzisti smeji chodit na prechodu i na cervenou...."

A jaký je rozdíl mezi americkým a českým penzistou? Žádný! Oba si za svůj důchod mohou udělat výlet do Prahy.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70223.87
ETH 3561.28
USDT 1.00
SBD 4.73