Jak a proč hraju DrugwarssteemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago

obrazek.png
Tak teda proč... Protože jsem zvědavý, co bude dál. Dlouho jsem byl zvědav, co budou ty joby. Teď to vím. A připravuje se skoro dvacítka nových tokenů podle druhů drog. A já jsem zvědavý, jak to bude fungovat. A co kdyby z toho byl jednou i nějaký zisk?

No a svým způsobem nechci ztratit "privilegovanou" pozici. Začal jsem celkem brzo a něco jsem nahamonil. Stále mě to nebaví, ale mám metu. Dostat se na 25.místo. Na víc nemám šanci. Od 25.místa se už vyplácí nějaký úžasný bonus, tuším 2 DWD za den... Ze své produkce drog mám asi 0,4 téhož. Občas i dodávám do haistu.

Mám dost vytrénovaných chlapíků (a dam) na to, abych 2x denně dal 5.level. Zbývající 1 - 4 dám i vícekrát. Společné ovce stříhat nechodím... Ničím jsem nepřispěl.

Trochu stavím armádu, trochu ji trénuji. Stavím budovy. Čekám na instrukce. Něco malého posílám i na vojenskou akademii do společného.

Víc celkem nemám co říci. A program mi padá... Vždy asi po 5 minutách. Nechápu. Že by můj devět let fungl nový PC nestíhal? Ale to bude zváštní článek. O ekologii a o mně...

Mám teď vůbec v hlavě víc článků. Snažím se dávat denně ten aktifití. Na Mikuláše bych mohl mít 10.000 Afitů... Proč si je nekoupím? Aby to nedopadlo jako s TRDO. Že za tři dny po koupi by se hranice pro upvote zvýšila na řekněme 25.000. Jistoty nejsou žádné. Všiml jsem si,že i Banjo už zachází na úbytě. No, snad ho nebude následovat Steem. (Navzdory všem pozitivním předpovědím.)

No a budu se snažit ještě o jeden smysluplný článek denně...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Jo, všimli jsme si, jak v žebříčku stoupáš vzhůru ;) Dělám to obdobně, ale ne každý den mám čas na to klikat vícekrát za den.
Každopádně se mi odpojuje a na refresh nebo login musím klikat každou chvilku a je to nezávislé na prohlížeči a OS.
Taky čekám jestli z toho někdy něco bude. Začátek DW byl famózní a sypal steem. Krok ke Obyte byl imho dost mimo a o DWD nemám mínění o moc lepší... A jaký význam má mít tolik tokenů v rámci jedné hry? To mi nějak uniká... Úplně mi stačí ten chaos na S-E ;)
!BEER
!trdo

Congratulations @tazi, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.03133800 TRDO & @tazi got 0.02089200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Command accepted!

No právě, to bude to zajímavé, kam to dál půjde.
!BEER

Command accepted!



Hey @tazi, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.40491000 TRDO & @jjprac got 0.26994000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Command accepted!

Do DW jsem se nikdy ani nepodíval. Při mé pravidelnosti bych to dotáhl leda na tu ovci, co potřebuje každý den oškubat. A to díky neblahé zkušenosti.
Před nějakou dobou jsem zkusil Tank of War. Prošel jsem si výcvikem a hurá na bitevní pole. Začal jsem nějakou historií. Jenže jako soupeře jsem měl dva týpky s tanky z dnešní moderní doby.
Hra vypadala následovné. Minutu jsem se pohyboval po bojišti a pak prásk. Takhle pořád dokola asi hodinu. Za celou dobu jsem nepotkal sobě rovného soupeře. Celkem frustrovaný jsem celou hru odinstaloval a už nikdy k online hrám nečuchnul.
!BEER
!trdo

Congratulations @xlisto, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04415400 TRDO & @xlisto got 0.02943600 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Já měl na DW štěstí... Jako na Actifit a snad i Steemit. Přišel jsem celkem včas.
!BEER

Command accepted!

Command accepted!



Hey @xlisto, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Můžu ti pár AFITů poslat skrz ten "tip AFIT"? Funguje to?

Dá se to poslat různými způsoby. Ale nech si je. I ty se dostaneš časem na 10.000.
!BEER za ochotu.

Command accepted!

Mám jich hele 300 nad 10k :)

A jak často Ti prochází žádost o upvote? Pohrávám si s myšlenkou, že chybějící 3000 Afitů dokoupím. Teď se Ti budu nějak revanšovat za tu stovku a ledaskam Ti pošlu pivo. Nechci něco za nic. To je pro obě strany dlouhodobě špatný obchod.
!BEER

Command accepted!

Myslim, že to trvá pět hlasovacích kol, takže předpokládám tak okolo 5 dní. Podobně jako předtím. Tak já ti zkusim poslat 100 přes ten tip AFIT.

Tak teď sem zažádal a: "Your current number in queue is 197. Your exchange/upvote is estimated to take place within upcoming 5 voting round(s)"

Jestli to prošlo, dej vědět.

!Došlo.
!BEER
!Díky.

Command accepted!



Hey @bodie7, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @bodie7, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @bodie7, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17