Jak já se tu vzal

in #cesky5 years ago

To byl na jaře.Můj soused baráku, co vystudoval počítačové systémy a má fantastický čuch na prachy, investoval do bitcoinu. Zpozorněl jsem.

O bitcoinu jsem už párkrát před tím slyšel... Že by to mohla být dobrá investice? Založil jsem si účet u Krakenu. A nic. Nemohl jsem se odhodlat k vlastní investici. Soused zkoušel faucety. To stálo čas, ne peníze. Tak jsem trochu času obětoval...

Ve stejnou dobu mi kamarád přeposlal reklamní mail z Krize15. Podíval jsem se na to. Texty mi přišly pitomé a jednostranné. Kdo to platí? Rusko? Čína? S.Korea? Přišlo mi jako dobrý nápad pumpnout svého ideového nepřítele a vyzkoušet si, jak fungují ty kryptoměny...

Zjistil jsem, že články z oboru kryptoměn, ekonomie a techniky pitomé nejsou. A jiné nečtu. Kam se ziskem? Arbolet... A na Arboletu jsem si přečetl @godfish -ův článek o Steemitu.

Mimochodem jsem si v roce 2017 vyklikal na faucetech asi 10.000.000 satoshi. Prodal jsem za dobrou cenu. Počítám, že jsem trhnul asi 15.000,- . Jakmile se dalo na Arbolet převádět z účtu, převedl jsem tam 20.000,- Stáhl jsem je, jakmile klesly úroky z 99% ročně na 9%. Teď mám na Arboletu symbolickou tisícovku a milion satoshi.

Steemit. Může se tu vykecat. Můžu si nechat poradit. (Mobilní telefon jsem ještě nekoupil. Vánoce jsou přeci tak daleko...) Mohu si plánovat investiční strategie - dobrá hra. Dozvídám se nejrůznější zajímavosti z různých oblstí života. A třeba z toho jednou bude j nějaká ta kačka...

Nikoho jsem sem ještě nepřesvědčil. Zkoušel jsem to u čtyř lidí. Dál se nesnažím. Nemám, co bych jim nabídl. Po roce a půl deset centů za článek?

Buď to fungovat bude, nebo ne. Byl bych samozřejmě radši, kdyby ano.
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot Jsem rád, že se mnou zase mluvíš!

Sort:  

And are you?

Mi nia zawod marcelina.

To je multilinguální rozhovor jen co je prawda :-)

Oh. Are you having fun?

Snowball fight with buckets XD.

That is really fun for sure

Prvotně je to o vylákání centíku. Ale občas mě to strhne svou pitomostí...

a co tvůj syn? ;) jasně nemá účat, ale asi by o steemitu nevěděl nebýt tebe... a já si myslím že brzo bude mít účet svůj :)

Někdy příští rok... Ale spíš v novém šk.roce. Zatím ho to baví takhle.

You got a 24.37% upvote from @brupvoter courtesy of @krakonos!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64799.61
ETH 3102.94
USDT 1.00
SBD 3.83