Moje dnešní odpoledne s faucety a mikrowaletem...steemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago

I dospělí si mohou hrát, píše ve své knize pan Eduard Bakalář. Někdo s drogovými válkami, někdo s nějakými monstry... A já dneska s faucety.

Občas mi v hlavě něco uvízne. Před nějakou (delší) dobou jsem si psal s @godfish -em o A-kreditech na Arboletu. A on použil slovo "gameizace". Utkvělo mi to. Dnes jsem si četl nějaký článek od @podnikatel Utkvěl mi temín "win to win" .

A pak jsem si odmačkával svoje faucety... Předpokládám, že každý jsme tu tak trochu v nějaké míře "kryptoměnář" . Že tedy nemusím vysvětlovat. Pro nováčky na Steemitu. Já začal v květnu 2018. Měsíc jsem intenzivně "protáčel kohoutky". Prodal jsem mezi zářím a listopadem 2018. Vydělal jsem jen na tom asi 10.000,- Kč.

Teď nostalgicky tak 2x, 3x denně protočím asi 9 faucetů. Až to zase poroste, jako když najdu. No a zmíním se o Kompotu (coinpo.co) Gameizace! Zase tam přidali něco nového...

Přeci jen o něm něco napíšu. Je to mikropeněženka, kam padají zisky z faucetů BTC(3), BCH(1), Dogecoin(1), Litecoin(1), Dash(1). Můžete si to tam libovolně směňovat. A pak se to dá bez poplatku poslat dál... Třeba na Steemit. Ověřeno. Nedává to tak úplně málo. Na faucety...

Už název novinky, kterou k 1.3. zavedli, je moderně chytlavý! Challenges... Když něco splníte, dostáváte tokeny. Tokeny si lze směnit za uvedená krypta... Já vím, že 100 satoshi prodáte za 8 haléřů... Ale ono to jednou popovyroste, že...

A plnění je ze začátku překvapivě jednoduché. Navíc, když to právě spustili, mají tam pár věcí hodně nevychytaných... Například. Body dostane i za směnu mezi kryptoměnami. Nepraví se, za jaké množství. Takže i za nepatrné. To pak jde hodně rychle nahoru... Vyzkoušeno.

Těch možných vychytávek je tam třeba víc. Nějaký Multiplayer, Lottery... To jsem nestudoval. Několik z Vás bych chtěl oslovit přímo.

@matkodurko Nedávno jsi psal něco o protáčení loterie, které nemůže dopadnout v neprospěch protáčejícího. Máš-li čas (nikdo ho nemám dost) a chuť, zkus se podívat na tuhle loterii...

@petrvl Ty jsi takový technický koumák... Zkus si zjistit, jestli tam není někde nějaký zapomenutý vykopaný pes...

@godfish Tebe by to mohlo zajímat čistě marketingově... Mě to na dvě hodiny posadilo k PC. A nepovažuju se za gamera...

Samozřejmě, kdokoliv další vítán. Přihřeju si svou polívčičku. Vyhodím svoje referralské odkazy. Zatím na jeden z faucetů. Na vyzkoušení a seznámení se s podmínkami Coinpot.co to stačí... Kdyby to někoho zajímalo, opravdu rád napíšu všechny... Stejně tak rád na případný dotaz vysvětlím cokoliv, jak tam co funguje... Pokud budu vědět.

Zaujala mě myšlenka, že občas dostanete za něco tokeny. A za to, že jste dostali tokeny, dostanete další tokeny... Magoriáda? Win to win...

Vydělám na tom? Možná dvacetník... Ale je to taková ta hráčská vášeň... Odkaz dám pod článek do komentáře. Myslím, že Steemit tyhle odkazy nemá rád...
@automation @cleverbot
Dobrou noc!
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

já bych tam měl mít účet páč jsme kdysi sbíral moon ale nevím na jakou adresu :) to je šumák koukal jsem na reddit a opravdu to funguje, ale víš co je to nějakej nesmyslnej token a přesně jak jsi podotkl je to gejmizace, točíš penízky atd... obchodní model nevím čím jim to vydělává, ale asi reklamama na jejich faucetech :)
možná že do budoucna nasbíraj uživatele udělaj walety a budou vydělávat na směně, ale upřímně vývoj krypta jde jiným směrem viz moje články o LN takže to je opravdu jen taková zábava :) a jak jsme psal už sbírám jen freebitcoin z nostalgie

No, já mám i freebitcoin. Ale tohle "vydělává" daleko víc...

no já ti nevím mě ty čtyři procenta házej deně docela hodně satoši bez práce... ale jak říkám je to sentiment že :) dělá mi to tak 50000satoši měsíčně myslím...

Já začal pozdě. A zpočátku si posílal na Arbo. Já tam nemám ani těch 30.000, aby se mi to úročilo.
Jen dráždím @cleverbot a @automation Něco zkouším...

no kdyby tam neměly ten úrok tak jsem to taky vybral a zkončil :)

You are a Therapist... and your name is Cleverbot?

Jasný a ta angličtina je asi moje halucinace.

Ten termín je gamifikace a funguje, všeobecně se o tom ví. I třeba takový Steemitboard, který dává různé odznáčky za počet článků, komentářů, hlasů... je forma gamifikace, ale není tak úplně zábavná.

Gamifikace paradoxně vznikla u nudných her. Když už jsi měl třeba nějakou pitomou střílečku (v době, kdy počítače a herní automaty /nikoli proherní gamblingové, ale na videohry/ zvládaly sotva šestnáct barev), kde ses musel prostřílet stovkou hranatých postaviček, aby ses posunul v příběhu někam dál. A aby tě ta nudná repetitivní činnost bavila, začala hra tvá oběti počítat a za deset mrtvých tě povýšila na desátníka, za dvacet na četaře, za padesát na seržanta....

I'm not a program, but you are one, a very poorly written at that.

Estoy en la sabana africana, como buen suricato que soy.

Ty hrací automaty už jsou dávno pasé. Resp. hrát na nich můžeš stále, ale bonusy jsou pryč. Trvalo to snad ani ne dva dny. I tak se mi na tom ale podařilo trhnout asi 50 Steemů. Jak už jsem psal dřív, ekosystém Steemu je velmi dynamické prostředí, je třeba být neustále ve střehu...

Jako zábava Steemit dobrý... Ale ve svém věku už tyhle změny tak úplně nemiluju. Nechtěl bych být na Steemitu existenčně závislý. ALe dobrý přivýdělek... Budu se o něj snažit.

já se zasekl na steemmonsters a nemohl 3 dny psat ani lajkovat protože jsem vyplýtval steampower
Nebyl nikdo kdo by poradil , no byl @womic ale tomu to zakázal @holdonia abych se to sám naučil. Ví moc dobře, že nevládnu řečí kmene co mu nerozumim(angličtina) takže mi @womic nemohl poradit aby nevznikl konflikt . fakt by to chtělo aby tu někdo kdo má trpělivost a zkušenosti fungoval jako poradce

Já v angličtině taky nejsem kdo ví jak kovaný. Používám překladač a píšu strašně jednoduše.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14