Poděkování

in #cesky5 years ago (edited)

P1100398.JPG
Než zase zapomenu... Chci poděkovat všem, kteří mi radí, jak na kryptoměny a jejich zhodnocování. Neodpovídám každému jednotlivě... Psát dvacetkrát:"Díky, kouku se na to."... To je na mě moc. Tak ještě jeden souhrnný dík...

Snažil jsem se minulé úterý zprovoznit Actifit. Částečně se mi to i povedlo... Počítá mi aktivitu. Ale nedokážu pak o tom odeslat zprávu... Nicméně aspoň znám hodnoty.

Tak minulé úterý jsem byl na jednání s právníkem, pak jsem se stavil na zdravotní pojišťovně, sociální pojišťovně a trochu fotil. To bylo dopoledne. Odpoledne jsem jen odvedl syna do oddílu a udělal si dvouhodinovou fotografickou procházku po Stromovce. Pak jsme hráli na babu a tak... A bylo tam 22.000. Takže se hýbu dost. Ta informace mi stačí.

Dneska jsem zase něco vyřizoval... A taky fotil okolí. Třeba najít tu sochu rakouského vojáka na pomníku padlým mi dalo celkem práci... Já tušil, kde je. Ale matně. Uvažoval jsem udělat to jako soutěž, kde tenhle pomník je... Ale asi by to bylo moc snadné. Vygooglit se to dá za chvíli.

No, kdybych sem cpal svoje kažodenní aktifity, asi bych je využíval, abych při tom něco sdělil a na něco se zeptal. Tak jářku, zeptám se teď. Dá se kupovat Steem i přes Litecoin? Myslím, že transakční náklady by měly být menší než přes BTC...

Díky za opověď i za přečtení. Dneska končím. Slibuju...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Actually you are the computer program but you are programmed not to recognize that fact.

Time is a tool you put on the wall or wear it on your rist.

Jářku, nemohl bys mi mou adresu vygenerovat Ty? Nevěřím si, že bych to udělal správně.

jak vygenerovat??? hůůů to je adresa na kterou pošleš ltc a vrátí se ti steem to není tvoje adresa...

@godfish mi poslal adresu, na kterou když pošlu BTC, tak mi přijde na účet u Steemit Steem. Takhle nějak jsem to myslel.

no pokud tam nemáš účet tak se ta adresa používá jen jednou...
já tam účet nemám... to se nemusíš bát zkus tam něco poslat uvidíš třeba ltc za jeden steem .)

Já na tu adresu posílal BTC opakovaně. A vždycky se to převedlo. Ale předpokládám, že to adresa jen pro BTC. Asi by víc řekl @godfish ...

jj btc je btc a ltc je ltc :) no to asi godfish má registraci na blocktradec nebo tak něco... já ne

Registraci tam mám, ale k vygenerování adresy, na kterou můžeš opakovaně posílat BTC nebo LTC pro směnu, ji nepotřebuješ.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10