Sobotní Pell-Mell v nedělisteemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago

Tak včera jsem si udělal sobotní součet... Předminulý týden jsem posílil o téměř 22 SP. Tento týden o 35 SP. Tedy z 60 Kč skočil můj zisk ke stovce za týden... 'Že je nesprávné oceňovat steem ve fiatu? To jistě je, ale současně mi to dává i určitou zpětnou vazbu k mé činnosti.

Tak Actifit. Tady mi je varováním TRDO. Těch jsem koupil 1000. Neslo to 40 TRDO denně. Za měsíc mohla být ta tisícovka doma.... Jenže majitel atrakce změnil pravidla. Po třech dnech, kdy jsem měl těch 1000 TRDO.

Tak mám denně TRDA 2. No. Teoreticky. Za rok by to mělo dělat 730 TRDO. To je pořád hezkých 73% p.a. Ovšem v odvislosti na cenně ve fiatu. Nebo ve steemu. Zkrátka v čemkoliv. A chce to aktivitu... Ťukat 5 znaků. Když budu dávat minipivo, tak vždycky přihodím TRDO....

Ale zpět k Actifitu. Abych jich měl kýžených 10.000, musím dokoupit asi 3.000. A co když se za tři dny změní pravidla? Že až od 1.000.000 Afitů si můžu žádat o upvote? O jaké částce se to bavíme? O 6 steemech. Necelá dvacka... Takže kupuju! Abych něco urval, než se změní pravidla...

Podobně Drugwars. Už se blížím první vydělané 100 DW. Kolik že to je? Asi tři steemy... Za půl roku? Jo, jistě z toho někdy něco bude... Teď už je to pro mě intelektuální problém. Dostat se na 25.místo.

A to jediné důležité na konec. Jak to, že jsem o tolik zvýšil svůj zisk? Díky troše štěstí a díky českému rybníčku... Dostal jsem 3.místo v soutěži Googlyeyes. Ať jsem přesný:
"Congratulations, you are the 3rd winner of the GooglyPrize No102 - You'll receive 5.326 SP powered up to your account, a delegation of 102.508 SP for 9 days and 1.629 PAL, 11.8187 CCC and 6.67725 PHOTO on top of that!"

No, @bucipuci teď svoji účast trochu vypouští... Takže i já mám šanci. Těch soutěží je... Ale přeci jen nějakou zásluhu přičítám i sobě.

Co se týče Curangela, tak to je čistě zásluha dvou členů českého rybníčku... Díky. Nezasloužil jsem si to. Stejně jako @bucipuci mi občas šoupne nějaké geektokeny... Jestli zaslouženě...

Banjo odchází do nicoty. Což se dalo čekat. Něco jsme vydělali... Snad nikdo z nás do něj nespořil... Ale pivo se drží! Nejraději bych rozdal všech 30, co jich denně mám. Občas teče, občas neteče.

No, adaptuji se na změny po HF21. Co mi zbývá, pokud nechci skončit? Teď se vyplatí hodit sem fiat měnu, investovat do autovotů a tak jednou týdně kontrolovat zisk. Jenomže. Ten autovot musí do někoho investovat. Do článku. Do článku, kde se dá očekávat návratnost. Kam budou investovat i jiní... Takže teoreticky je to přeci jen podpora (kvalitní) autorské tvorbě...

A samozřejmě, výhodu má ten, kdo už má nějaké jméno. Kdo si dokáže nějaký ten desetník za článek zajistit... Prostě, kdo je tu déle a patří k nějaké skupině. No, máme to tady v #cesky dobré...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.39601800 TRDO & @jjprac got 0.26401200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @xlisto, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04303800 TRDO & @xlisto got 0.02869200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

S "očičkama" jsem hodně pozadu. GEEK dávám i jiným :-)
!BEER
!trdo



Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Congratulations @bucipuci, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04698000 TRDO & @bucipuci got 0.03132000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Vím, že dáváš i jiným.
!BEER

Congratulations @petrvl, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.00064800 TRDO & @petrvl got 0.00043200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @curationkiwi.



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

No vidíš, vedeš si čím dál lépe :) To je dobře. Mimochodem s těmi hlasy od @curangel jsi si jistý? Co vím, tak si tenhle tým vybírá články celkem náhodě. Samozřejmě tedy jen z těch originálních a kvalitnějších...



Hey @phortun, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Podle diskuse na českém Discordu tak soudím... Existují doporučovatelé.

!BEER

@curangel je kurátorský projekt @pharesim, kde jsou upvoty udělovány na základě doporučení kurátorů. Takže všechny posty, které jsou od curangel upvotovány někdo viděl a četl. Automat pouze hlídá, zda autor nepoužívá bidboty, není plagiátor, není součástní nějakého selfvote kruhu atd.
A ano, i na české posty se občas dostane, protože máme v curangel zastoupení ;)



Hey @tazi, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Díky.
!BEER

Že je to manuální projekt jsem věděl, ale že za nim stojí i nějací naši krajánci, to ne :) Díky za objasnění, to jsou skvělé zprávy ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87