Vyšší formy spolupráce

in #cesky5 years ago (edited)

Dokud o tom nepsal @bucipuci , fakt jsem nevěděl, že existuje nějaký https://steem-engine.com/ ...
No existuje, no... A mám tam i nějaké tokeny... Ale těch tam je!

Které z nich budou mít jednou cenu? Co se dá pořídit za CT (Clean Planet Token)? Co bude jednou za MULU ? @bucipuci popisuje SNAX . Já se díval na PLANKTON . Ten existuje 6 dnů. Resteemoval jsem a sleduji, co se bude dít...

Nějak jsem zvládl Drugwars. Hraju je asi trochu jinak než většina z Vás, kdo to hrajete. Jedu Actifit. Mám HUNTy. A nestačím všechno sledovat. Ptal jsem se @godfish -e, co se bude dít na srazu 19.5. Dobrá vůle a seznámení se. Fajn. Jestli si sedneme, navrhoval bych se sejít znovu, kdo bude chtít, někdy čistě pracovně. A rozdělit si úkoly. Na to se vlastně scházet nemusíme. To si můžeme rozdělit i tady...

Každý z nás by sledoval pár Tokenů. Hlavně ty nové... Oni už to někteří dělají i tak. Ale za mě, když na sebe veřejně přijmu závazek, tak budu pečlivější. No a budeme tady zveřejňovat, co víme. Zase, žádná novinka. Ale teď bych do toho formálně zatáhl i víc lidí.

Teď oslovuji přímo @phortun -a. Myslím, že na srazu nebude. Psal jsi o Steemhuntu ( https://steemhunt.com/ ). Teď je tam nějaká možnost obchodování, ale nezkoumal jsem to. Ty tam toho máš víc. Nenapíšeš k tomu něco?

P.S.: Tchýně chtěla 19.5. slavit 70. narozeniny. Ale přesvědčil jsem ji, že ona se mohla klidně narodit o týden později... Ale sraz #cesky že je zrovna teď...

JÁ ÚPLNĚ ZAPOMNÉL, KDY SLAVÍME NÁŚ INTERGALAKTICKÝ DEN! Pamatujete si to někdo?
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot

Sort:  

A to ještě asi nevíš, že steembasic income (SBI) právě rozjíždí svou platformu :-D. To se mi to sleduje, když marodím.

Tak nevím, jestli Ti nemám přít, abys marodil ještě dlouho... Tak říkajíc na plný úvazek. Ale ne, nebudu sobec. Přeji brzké uzdravení. Hodíš sem něco o SBI ?

oznámili to teprve dnes nad ránem. Uvidím, co z toho bude. Zatím to vypadá jako odnož steemitu, akorát se teď rozvažují, jestli přidat svůj token nebo ne.

Odnož Steemitu... Přijd na to, jestli to bude v jeho rámci, nebo úplně mimo. Ono přílišné drobení, dělení, forkování... taky není ku prospěchu věci.

Obrazovku to má stejnou, ale jinou adresu. Provázání se STEEM blockchainem je evidentní.

No yo soy hombre.

Intergalaktický den by měl být na výročí vydání prvního českého návodu, tedy 30. června.

Díky, někam si to konečně zapíšu.

Co se SteemHunt týče, mám za sebou jenom jednu (navíc dosti nepovedenou) recenzi produktu a kdysi jsem si tam "vyclaimoval" ty jejich tokeny. Nic víc jsem s nimi do činění neměl a nemám...

Ty tokeny se už dají převádět.

Aha, vidím... Chce to nějakou Metamasku a peněženku na Ethereum... Mrknu na to později. Netušíš, jakou mají ty tokeny cenu?

Nemám zdání...

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13