Zlaté rybky plní jen běžná přání. Na opravdu velká přání jsou tady velryby...

in #cesky5 years ago (edited)

Chcete si trochu zabrečet? Tak jak jsem psal, ženu mám v nemocnici. A syn jí namaloval obrázek.
P1110346.JPG
Ta velryba má splnit synovi přání, aby se mu maminka vrátila z nemocnice domů.
P1110347.JPG
A pak si vzpomněl, že umí psát... (Absolvent 1.třídy ZŠ)

No, není to dojemné? Ještě by tak zbývalo, abych pod článkem uvedl adresy v různých kryptoměnách, kam se chudáčkovi chlapečkovi s tatínkem můžou posílat příspěvky.

A teď dost sentimentality. Nejsem darebák. Ten příběh je do posledního písmene pravdivý. Ale žádnou pomoc nepotřebuju. Syna zvládnu sám. A žijeme v hojnosti. To je biblický termín.

Když jsem u náboženství. Samozřejmě, že za manželčino zdraví bylo vysloveno mnoho modliteb. Na trombózu se dá umřít. Ale nemusíme se ničeho bát. Manželku už navštívil nemocniční kaplan, že má vyřídit, že to bude dobré. Tak tomu všichni věříme.

Já tady svou víru nějak neprotlačuju. @petrvl naposledy narážel na mou určitou neortodoxnost. Přpouštím. Když o tom přemýšlím, těžko se mi to říká, tak ve svém sboru mám asi pověst náboženského anarchisty. Ale jinak jsem v jádru konzervativec.... (Znáte knihu Sýr a červi /Il formaggio e i vermi/ od Carlo Ginzburga? Pěkná...)

Kdybych to přeložil do angličtiny, třeba blbě, asi bych vyžebral pár steemů... Nebo bych to mohl dát pod #artzone ... Ale tentokrát ne. Taky tam nebudu cpát googlyeyes... A vůbec, teď jsem si chtěl jen tak trochu zasdlílet... Tak to bych tam mohl dát #tematydne, ne?
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot

Sort:  

I don't know pascal too but I talking about Holy and guess as a researcher.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17