Brave a BATy

in #cesky5 years ago

Tak mi konečně připsaly na uphold prvních 56 BAT. Vím že něco mi tam ze svého Brave prohlížeče posílal @krakonos a něco jsme si poslal já ale popravdě blbé je na tom že nevím co kdo poslal a kolik. A co horší dokonce ani v mém prohlížeči se to nearchivuje kolik pošlu... a ještě mi to hlásí že jsem nějak pře limit a že to zkusí poslat příští měsíc znova... ale nakonec jsme zjistil jak z upholdu ty BATy vybrat což je fajn... teď co stím poslat to na burzu a převést na STEEM asi je to 11 dolarů takže asi tak 25 STEEMů :)

Takže @krakonos kolik jsi mi poslal abych ti to mohl převést? a kdyby někdo chtěl tak se nabízím k převodu vašich BAT tokenů z brave třeba na steem... ale trvá to minimálně měsíc než se to připíše :) a dejte vědět kolik jste posílaly nevím třeba prinscrceen nebo co já vím... Není to moc viditelnej systém žádnej blockchain nebo dohledatelné transakce, nebo jestli někdo víte kde to najít sem stím :)

rO7aIdyp_400x400.jpg

Sort:  

Jak píšeš, prase aby se v tom vyznalo... Celkem jsem od nich dostal 100 BAT. Posílal jsem poprvé jeden, pak po deseti, v různé dny. Někdy to psalo, že to nejde protože něco...
Teď mi zbylo 9 BAT. Ukazuje to, že 10 někde visí. Už se mi zobrazují jen ty poslané v březnu, ty Ti asi ještě nepřišly... 1.3., 6.3., 6.3, 8.3. ... Jsou mezi nima asi i ty, co někde visely a pak se poslaly a jestli jsou u Tebe, Bůh suď... A předpokládám, že každá desítka šla s jiným kurzem.
Jestli se v tom nevyznáš Ty, tak já tuplem ne.

kurz do toho nepleť :) bat je pořát bat a u mě jich je jen 56 a vím že jsem si taky něco poslal tak to někde ve větru musí bejt víc :) ok vydržím ještě měsíc a uvidíme co tam ještě přistane .)
teoreticky jsi posílal teda 91 Batů tak by tam příští měsíc měli bejt... ono se to kdyžtak nějak vrátí do té tvé peněženky... i když oni maj nějakou trvanlivost jestli jsme pochopil když je máš v tom brave a neutratíš je tak po třech měsících zmizí...

Asi nejlepší možné řešení. Dokážeš odhadnout, kolik sis poslal sám? Ty Tvoje stránky nevypadají špatně a je na nich vidět, že za nimi je dost práce.
A nakonec zjistíš, že si přispíváš jen sám + já. To by byla škoda.

to pravděpodobně jo protože brave opravdu není moc rozšířenej... jestli má pár procent a moje návštěvnost je malá takže počítám že možná tak 1 z 10000 má brave možná míň :) a když nevydrží na mích stránkách dost dlouho a má zaplou automatickou odměnu tak se mi nic nepřipíše...

jinak jo je za tím hodně času začal jsem stím v roce 2000 :)
ale je to pořád koníček nic víc

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62986.12
ETH 3072.14
USDT 1.00
SBD 3.84