Chalupářský deník 31-05-2019

in #cesky5 years ago

Tak dneska zase houby. :) Kozák březový...

P1350456.JPG

Cesty

Nejvíc mě baví cesty a hlavně necesty. u nás na chalupě zkrátka můžete vyrazit jakýmkoliv směrem. Přes pole. Do lesa na louku. Nebo i pocestě. A já nejradši mám to když jdete jen tak a ono vás to někam zavede, bez plánu prostě jdete a vidíte, koukáte a posloucháte. Sice začal víkend a nájezd i těch pár víkendářů tak trochu rozruší klid, ale jinak jinak je tu boží klid snad jen kdyby ty letadla ještě lítala potichu. :)

P1350458.JPG
Tudy chodí srny

P1350374.JPG
Tudy chodí tůrysti

P1350440.JPG
Tudy chodím já :)

P1350445.JPG
A když máte štěstí tak v podvečer u rybníčku vidíte lítat zlaté mušky

Sort:  

Podobně jako ty chodím taky ;-). Sranda bývá se psem, když nepřeskočí ale podleze. Pak musím vymotávat vodítko :-)

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 75000 upvotes. Your next target is to reach 80000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Hezké, úplně z toho na mě dýchla taková ta správná chalupářská pohoda :) Užívej. My tu válčíme s šíleným vedrem a přemnoženými řasami v měřítku ekologické katastrofy, do toho pomalu začíná sezona hurikánů. A pak že je Karibik ráj na zemi :D Všude je něco...

Dík ale s křížkem po funuse... už jsem v rozpálené hektické praze zase...
No nevím já bych chvíli karibik dal :D

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70118.22
ETH 3546.28
USDT 1.00
SBD 4.89