Dnešní den ve znamení DW

in #cesky5 years ago

Protože jsme tak trochu nachcípanej a ještě mě dva dny bolí rameno tak jsem dnes seděl u kompu celej den... No pracoval jsme to je jasný ale taky jsem dost času ztrávil u Drugwars, protože to bylo výjmečně zajímavý den.

Jak už @tazi reportoval zasedl si na něj @marikuraki a nakonec mu vymidlil armádu. Jenže náš kápo @godfish se o to hned postaral a dodělal mu vše co mu zní zbylo. A já jsem se pak trochu svezl a vyfrustroval ho chudáka korejskýho a posílal mu tam jednotky a špehy každých deset minut. :) To prostě neumesl a udělal pro své souknenovce v jejich gangu brečící post :) je korejsky, ale strýček google to nějak zvládnul... tak jsme mu tam napsal že si příště nemá začínat s naším gangem... on odvětil že mi jsme začali. To jsme nechal bez povšimnutí protože to není pravda. Ale nicméně si změnil jméno. To pro tyhle případy v @drugwars jde jednou za měsíc. No jenže já nelenil a zjistil jsem si na co si ho změnil :) Protože to je do nebe volající když si ho udělá podobně že :D kuraki-mai
A tak jsem mu tam nechal vzkaz tentokrát už v angličtině že ne že on si začal a hlavně ať si pamatuje že víme jeho nové jméno :)
Nevím jestli bude od jejich gangu nějaká odveta, ale podle vlahých řečí bych to viděl že ne... zkrátka nejde o to kolik jich tam je, že jich je 59 a nás jen 9 ale o to jak se spolupracuje. a to myslím jsme zvládli na výbornou. :) Takže #cesky už má svůj první zásek na totemu padlích :)

A jinak no jo no trochu to hrotím a klikám... možná tak 1000 a víc útoků za den, ale když oni ty suroviny se všude válejí a je třeba budovat silnou armádu.

Jinak se nic moc neděje. Jen mě zas pobavil report od měnového fondu jak nám ta ekonomika spomaluje ale že příští rok bude lépe. No nemyslím si. Protože teď už se hraje jen mezi USA, EU a Čínou o černého petra a zatím Trump tu hru zvládá nadmíru bravurně. Jeho tweety jsou super psichologický nástroj i když se jim spousta lidí směje že to je šašek. Podle mně není... to co předvádí na mezinárodním poli je úchvatné a také to má bravurní dopad na ekonomiku USA. No teda ona stojí za houpy ve skutečnosti, ale mediální obraz a čísla říkají jak jim to šlape... no až přijde krize tak se také zaseknou, ale tentokrát to asi nebudou oni kdo spustí globální krizi a utrží velké rány.

A to je asi pro dnešek vše jdu juknou na jeden díl druhé série Čarodějky Sabriny a hajdy na kutě. :)

Jinak PS: dnes dorazila odměna za steem wiki na které pracujeme a přes 2 Steemi což je fajn za práci něco dostat.

Sort:  

1000??? :D A to sem si myslel, že sem to dneska přeháněl já z postele :D

když já beru vše a mám svůj list jak godfish radil a ten rotuju a ktomu pátrám po nových a pak mám delší list co jedu 2x zaden ale te nse špehama těch 20 top bez špehů to naklikáš a máš 100k surovin třeba každejch 30 min, ale to bych se uklikal že :) no nevím to je nadsázka ale hodně útoků to mohlo bejt většinou tam bylo pořád něco kolem 20 odchozích... dost mě mrzí že nemáme statistiky kolik jsme toho za den nasbíral nebo porazil... :)

jinak tohle potěší :D dva z CZE u sebe i když já tam mám už 1.3M ale ten žebříček se přepočítává pomalu takže bych řekl že jsme na 45 místě :)

Opera Snapshot_2019-05-08_001826_drugwars.io.png

Jsem mohl dát určo mezi 2-3M surovin od každého dnes, ale zítra na to peču tohle mě moc pohlcuje musím dělat i něco jinného :D

PS: jo aha ty tam jsi taky na 79 místě jupííí 3 lidi v žebříčku z takhle malého gangu :D

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 7000 upvotes. Your next target is to reach 8000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemitBoard to support the german speaking community meetups
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Neptejte se, co váš gang může udělat pro vás, ptejte se, co můžete vy udělat pro svůj gang ;)

jsi stále třicátý v hall of Fame hodinu a půl před resetem :D

Tak se mrkni za hodinu dvacet a pak dej vědět ;)

to už jsem spal :D

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79