Dvě dobrůdky

in #cesky5 years ago

No zkrátka je před vánocema a já si udělal dvě radosti, páč prostě se jen tak objevily a já neodolal. :)

Jo v zimě si sem tam koupím medovinu, nebo na trhu piji tu horkou páč svařáky v Praze jsou dost otřesné a tak medovina je dobrá volba. Nicméně jsem si šel takhle minulý týden v podvečer koupit medovinu na stánek před Paládiem. A byl jsme ohromen. Jednak pán byl moc milý a druhak medovina byla mňamka. A tak jsme se na chvíli zakecali a já e ho vyptával kterou si mám tedy koupit. nakonec po jeho rozprávění jsme šáhl po té Špeciál. Ano čicháte správně výrobce je ze Slovenska. :) není to medovina co se ohřívá, ale pije se jak panák a to i vychlazená tak i při pokojové teplotě, každému jak chutná.
Je udělána ze tří druhů medu a zraje v dubových sudech což je na chuti znát. A je tak jemná že těch 13% ani není cítit :)
A co především mě udivilo je její prvenství ve světové soutěži o nejlepší medovinu na světe. A to dokonce hned ve třech letech za sebou. :)
Takže můžu jedině doporučit.
https://www.vcelovina.sk

P1330728.JPG

P1330732.JPG

Druhá dobrůtka je samo sebou káva. Rád objevuji nové kávy značky druhy kavárny. A takhle jsme náhodou v holešovicích narazil na kavárnu kde mě jejich espresso natolik uchvátilo a když jsme zjistil že tu značku vůbec neznám tak jsme si jeden sáček značky MOK z Guatemaly koupil. I když chvíli jsme váhal cena 380kč za 250g je fááákt hodně. Já vím že je tu česká přirážka jako u té medoviny. Napřímo jsou obědvě věci levnější.
Ale aspoň hned testuju svou váhu. Káva je velice lehká, lehká, s chutí mandarinek švestek a třešní. Sice jsme jí ještě nedělal přes filtr na co je určená, ale už jsme spokojenej. Zkrátka malá pražírna z Bruselu umí opravdu dobře pražit. :)
https://mokcoffee.be

P1330714.JPG

Sort:  

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 1000 replies. Your next target is to reach 1250 replies.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Nezbývá než popřát dobrou chuť.

děkuju :)

A co káva s kapkou včeloviny?

jo to by taky šlo :)

Krakonoš taky rád.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85